gorsol Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kan dette gratisspillet hamle opp med Diablo III?Anmeldelse: Path of Exile Lenke til kommentar
Wastednorsemann Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Var godt og se at det kom en skikkelig norsk anmeldelse av spillet kan si det at dette er det spillet jeg har spilt mest noen gang og har ingen planer om å slutte. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Fin fin anmeldelse. Har kost meg mange timer med dette spillet. Slet litt med å komme meg videre etter noen ukers spilling, så ga litt opp. Får prøve å lage meg en ny klasse å starte på nytt igjen. Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Har kasta noen hundrelapper på dette spillet, absolutt mye bedre enn Diablo 3. Kongespill. 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Spillet ser relativt imponerende ut grafisk sett på bildet, men du må nesten prøve det selv for å se hvor bra det er grafisk. Sterk motsetning til Diablo 3 som føltes ut som at du hadde grus i øynene når du spilte. Spillet er forøvrig glimrende på andre områder også, men at gameplay elementer sitter og spillet oser av kjærlighet for sjangeren er relativt vanlig for indie spill. Det er sjeldent at det sitter såpass godt grafisk og samtidig er såpass godt optimalisert. 1 Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hvordan synes du det er sammenlignet med Grim Dawn? Grim Dawn er nå på Steam for de som vil ta en titt Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Hvordan synes du det er sammenlignet med Grim Dawn? Grim Dawn er nå på Steam for de som vil ta en titt Hei. Jeg var ikke klar over at Grim Dawn var i salg. Jeg kommer helt klart til å sjekke det ut. Takk for tipset. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg har soundtracket på CD, og en liten sølvfugl løpende etter meg. Det sier vel sitt. For øvrig er spillet ikke "ferdig", men blir hele tiden utvidet på mange måter. For eksempel er det bare tre kapitler i historien så langt, men flere kommer. Flere nye klasser kommer også, og så videre. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tok noen måneders pause en gang i beta og startet igjen på "release". Fortsatt et vanvittig bra spill som på alle måter er det diablo 3 ikke klarte å være. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Oh shit! Må prøves. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Dette er den verdige oppfølgeren til diablo 2. Fy f*en for et bra spill det er. 1 Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det er mye mye bedre en Diablo 3! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hvordan synes du det er sammenlignet med Grim Dawn? Grim Dawn er nå på Steam for de som vil ta en titt Har lastet ned Grim Dawn (takk for tipset!), og har spilt Path of Exile til godt ute i Act 3. Må se og få den ferdig så jeg får startet den nye klassen, men nuvel. Grim Dawn er så langt (lvl 7) så godt som Titan Quest 2, på godt og vondt. Man vet hva man får, med andre ord. Ikke at det er negativt, så kart. Path of Exile føles derimot som noe nytt. Det er fortsatt trykk der, drep dem, plukk opp det der, men skillsystemet, monstrene og så videre gjør at det føles mer unikt enn Grim Dawn. Men Path of Exile er gratis, og Grim Dawn koster ca 200 spenn. Det er ikke all verden. Men det gjør at begge to helt klart er verdt å prøve. Man har fint lite å tape. Når det er sagt er Path of Exile "ferdig" (minus mer innhold etterhvert), mens Grim Dawn bare er i alpha-versjon. Det vil nok ta lang tid før det blir gitt ut offisiellt, så om man må ha et "ferdig" spill er Path of Exile det beste valget. Grim Dawn har bugs, mangler mye innhold og så videre, og koster om sagt penger på toppen av det hele. Personlig holder jeg en knapp på Grim Dawn, men begge er knallspill. Men vi har jo også Marvel Heroes, Torchlight 2 og The Incredible Adventures of Van Helsing, for å nevne noe. Man har litt å velge i, med andre ord. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Drøy karakter, men Diablo 3 fikk jo en 9er, så dere har vel ikke noe valg her. Beste Diablo-klonen siden Diablo 2. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Endelig, et F2P spill som faktisk er et skikkelig spill! Føler alt for ofte at spillet i F2P-modellen bare er en ettertanke, og at selve poenget med utgivelsen er å suge ut penger fra forbrukere, ved å la dem tro at de spiller et spill. Path of Exile er ikke slik. Her har man hele spillet tilgjengelig, og alle mikrotransaksjoner (foruten guild-relaterte saker) er kosmetiske. Kjøpte meg en pet til $20 for å støtte utviklerne. 2 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Svært bra spill. En genial vri som ikke er nevnt i anmeldelsen er måten de har løst hardcore mode på. I motsetning til de fleste andre spill som har slik modus, mister du ikke karakteren når du dør, men den kopieres over til "vanlig" modus slik at du kan spille videre med den der. For meg har denne løsningen gjort at jeg spiller alle mine characters som hardcore, mer spenning blir det også :-) 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Anmelderene er nok litt redd for å gi 10 av 10. Personlig synes jeg dette spillet er en 10er Litt knotete å sette seg inn i, men når du lærer dette så er spillet bare gull. Tror egentlig ikke jeg har noe negativt å si om PoE 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 POE fortjener definitivt 10/10. Helt klart det beste spillet i sin sjanger spør du meg, å dette kommer fra en som har spilt og elsket Diablo 2 i alle år! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nja, prøv Grim Dawn, så kan vi diskutere beste spill. Er helt hektet på det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Personlig opplever jeg en merkelig lag. Altså, at slaga treffer lenge etter animasjonen, vi kan snakke 0,5 - 1 sekund. Det ødelegger hele spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå