Arodem Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Middle-earth: Shadow of Mordor tar sted mellom Hobbiten og Ringenes Herre.Monolith jobber med nytt Ringenes Herre-spill Lenke til kommentar
afterall Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Plottet til dette spillet høres helt hinsides ræva ut, og har ingenting å gjøre med verken Ringenes Herre eller Middle-Earth. Skulle ikke vært lov. 3 Lenke til kommentar
Nation of Masturbation Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Trodde først de mente Monolith Soft, som faktisk er flinke. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 ... ^ Trudde jeg også... Plottet høres ut som noe Darksiders / Dante's inferno cross-over... -_- Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Plottet hørtes ikke spesielt Tolkiensk ut, men mista interessen totalt når sammenligningen med spill som God of War og Darksiders kom. Strengt tatt har jeg vel ikke spilt et Tolkien-spill siden Battle for Middle Earth 2. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Monolith bør gjøre det de kan best, og det er å lage FPS-spill. Vil gjerne ha et nytt Condemned og FEAR. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg vil ha et nytt No One Lives Forever! Deres beste (2) spill. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Enig med de to siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå