siggexx Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei. Håper dette ikke er feil plass og spørre om WoW hjelp men har hatt en tråd åpen i 16timer, grett det kan være at det er ingen svar som det er eu og folk sover eller spiller allerede hehe Jeg har problemer med og få wow installert.Er det noen som kan kanskje hjelpe meg? ting av mine problemer er forklart her: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8626763553 Har sittet og tenkt på om det kanskje mulig og laste ned WoW piratveien for og få filene? Som jeg har problemer med og få wow instalert tenkte jeg på at jeg ikke trenger internett for og installere en pirat versjon? og deretter koble meg på en ordentlig server. Vet ikke det er beste veien men vis jeg ikke får noe svar så blir vell det noe som er verdt og prøve? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei. Håper dette ikke er feil plass og spørre om WoW hjelp men har hatt en tråd åpen i 16timer, grett det kan være at det er ingen svar som det er eu og folk sover eller spiller allerede hehe Jeg har problemer med og få wow installert. Er det noen som kan kanskje hjelpe meg? ting av mine problemer er forklart her: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8626763553 Har sittet og tenkt på om det kanskje mulig og laste ned WoW piratveien for og få filene? Som jeg har problemer med og få wow instalert tenkte jeg på at jeg ikke trenger internett for og installere en pirat versjon? og deretter koble meg på en ordentlig server. Vet ikke det er beste veien men vis jeg ikke får noe svar så blir vell det noe som er verdt og prøve? WOW? Løp gutt, mens du enda har sjangsen! Lenke til kommentar
siggexx Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Har fått løst problemet mitt, hvordan sletter man tråden? ^^ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 WOW? Løp gutt, mens du enda har sjangsen! Trist med sånne svar.. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Trist med sånne svar.. Og grunnen til at du ser dem ofte. Er fordi mange angrer på at de brukte så mye tid på et spill. Du var kanskje av typen som klarte å moderere seg. Isåfall har du din fulle rett til å synes mitt svar var trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå