Cuneax Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Sony lar nettbutikker jobbe på lik fot med PlayStation Network.Nå kan du kjøpe digitale PlayStation-spill på Amazon Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg tolker det slik at vi nå får se tilbud og kampanjer tilsvarende spill til Steam? Jeg vil helst slippe fysiske kopier, men prisene på PSN er ofte ren galskap. Gode nyheter! 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 amazon er jo bare tull og det er region sperre.. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 amazon er jo bare tull og det er region sperre.. I utgangspunktet er spill på PS4 sagt å skulle være uten sperre for region. Noen spill kan likevel ha det. Hvorfor er Amazon bare tull? Har utelukkende gode erfaringer med Amazon, og det til priser jeg bare kan drømme om å få på norske butikker eller PSN. Har kjøpt mange spill til PC derfra med Steam-koder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 I utgangspunktet er spill på PS4 sagt å skulle være uten sperre for region. Noen spill kan likevel ha det. Hvorfor er Amazon bare tull? Har utelukkende gode erfaringer med Amazon, og det til priser jeg bare kan drømme om å få på norske butikker eller PSN. Har kjøpt mange spill til PC derfra med Steam-koder. men amazon er utenlands så region sperret, er wii u, 3ds og psp vita region fri også? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 men amazon er utenlands så region sperret, er wii u, 3ds og psp vita region fri også? Om du kjøper et spill på Amazon er det som oftest ingenting i veien med å spille det på din maskin hjemme i Norge. Altså ikke regionsperre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg