Sandertn Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei, jeg lurte på om noen hviste hvor god kvalitet det er på komplett pcene. Og om det følger med spillene som er med på skjærmkortet :-) Lenke til kommentar
nie93 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg kjøpte en stationer pc med dem for et år siden. Alt var gjort etter boken til detaljene. Kabinetet var blitt ryddet i, kabler stripset fast for og øke luft sirkulsjon osv. Det er ikke vanlig at det følger med noe spill til et grafikk kort, men viss de har tilbud for dette så regner jeg med at det står i annonsen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ja det er bra produkter til en ålreit pris med veldig gode reklamasjonsrettigheter. Spillene er nok ikke så veldig kule allikevel, så ikke tenk for mye på de, men ja du får dem med. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Om det er Never Settle Forever-pakka som følger med, så er det vel disse man kan velge i. http://sites.amd.com/us/promo/never-settle/Pages/nsreloadedforever.aspx Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Kan jo snekre sammen PC-delene selv også da. Ikke spesielt vanskelig, siden delene hovedsakelig passer kun ett sted. Må bare ikke bruke særlig makt. Da får man med alle spillene som følger med Never Settle-pakka. Lenke til kommentar
Sandertn Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782149&CKS=PCW det var denne i en i20, og det er spill jeg bil ha Noen sjanse for at de er med Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 God kvalitet på disse maskinene! Dessuten 3 år garanti hvis det skulle skje noe. Lenke til kommentar
SuperRetardedStuart Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 har ikke kjøpt noe komplett pc selv, men har flere kompiser som har det.det eneste negative de var borti var at en ledning hang borti ei vifte, så det laga lyd, dette var i to av tilfellene, men det var så lett å fikse at til å med de (som egentlig er ganske inkompetente når det gjelder pc) klarte å fikse det Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 At en ledning slår borti en vifte er null problem. Bare til å flytte på den og fiks ferdig. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782149&CKS=PCW det var denne i en i20, og det er spill jeg bil ha Noen sjanse for at de er med Om du er i tvil om de faktisk er med, så kan du vel maile Komplett salg og spørre dem om de med sikkerhet følger med når du kjøper i20. Endret 13. november 2013 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå