Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Julestri

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hvor jeg skal poste denne men det er vel et helseproblem og da passer den kanskje her.

Jeg har lyst å gjemme meg til jul. Orker ikke sosialt samvær og bare tanken på å tilbringe tid sammen med familien og alt som hører med gjør tilværelsen tung. Er det noen som har forslag til hvor man kan stikke et par dager rundt jul?

Anonymous poster hash: 2a30e...2fb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk opp til ett hotell og bli der noen dager. Ikke si hvor du drar til familien. Bare si at du skal ett sted oppi Norge. Men en annen ting. Kan det ikke bli ett problem med tanke på familien? De lurer sikkert på hvorfor du bare stikker og dermed vil de sikkert ha en forklaring på hvorfor du drar. Hva skal du da si? Ellers så kan du jo fly til Europa ett sted å bare ligge på ett hotell.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? Om du bor alene er det vel bare å si at du ikke har lyst å feire jul lengre? Jeg har inngått et kompromiss med familien min. Jeg stikker hjem til mor i julen, men jeg gidder ikke stresse med gaver, gå i kirke, pynte meg og alt det der. Alle godtok det uten problem. Men jeg er godt voksen, så det kan jo ha noe å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...