TheKims Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hei. Jeg har en veninne som jeg spiller mye Battlefield med å ho trenger en ny mus, så jeg tenkte å kjøpe en til ho i julegave. Ho har ikke spesielt store hender så musa bør ikke være for stor. Ser etter en optisk mus med 2 thumb buttons, så om noen vet om en god en, så setter jeg pris på tips. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Skulle til å si SteelSeries Kinzu, helt til du sa det måtte være thumb buttons på den. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Mener personlig at thumb buttons er et must i FPS spill. Lenke til kommentar
nie93 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 kommer veldig ann på hva du ser etter i en gaming mus, logitec har veldig gode muser som får jobben gjort. De ser ikke så glamorøse ut som mange andre modeller, men jeg verdsetter egentlig ikke utseende på musen så mye som ytelse. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Zowie /FK//EC2 Evo Steelseries Rival Roccat Kone Pure Optical Roccat Kone Savu Razer Abyssus Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Roccat Savu så ut som en grei mus Får bare håpe ho blir fornøyd med den da. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Lavbudsjett alternativ CM Storm Xornet http://www.komplett.no/cm-storm-xornet-gaming-mouse/657127 Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Vil anbefale Razer DeathAdder. Har ikke så mye mer å si enn at den har god passform i hånda, 2 velplasserte tommelknapper og er meget presis. I tillegg har det kommet en 2013 versjon av den nå som du kan lese om på HW.no sin julgevatetips artikkel her. I hw sin musetest fra 07 så vinner den også, les her. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Vil anbefale Razer DeathAdder. Har ikke så mye mer å si enn at den har god passform i hånda, 2 velplasserte tommelknapper og er meget presis. I tillegg har det kommet en 2013 versjon av den nå som du kan lese om på HW.no sin julgevatetips artikkel her. I hw sin musetest fra 07 så vinner den også, les her. Har Razer DeathAdder 3.5g å er super fornøyd med den. Problemet med den er at den er litt stor til små damehender. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Vil du ha en litt liten mus, som samtidig fungerer perfekt så er det X cornat mus fra CM du skal ha. http://www.komplett.no/cm-storm-xornet-gaming-mouse/657127 Lenke til kommentar
maxvons Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ville sagt Steelseries Rival eller Roccat Kone Pure. Har både Steelseries Rival og en Razer Deathadder 2013, og må si at jeg foretrekker Rival bedre. Bedre byggekvalitet, bedre sensor og mer komfortabel. Deathaddderen min har begynt å dobbel klikke når jeg bare trykker en gang også.. Lenke til kommentar
Micko Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Logitech G400s, etterkommeren til MX518 og G400. Flott overflatemateriale som holder lenge, og kommer en såkalt "god-tier" sensor som visstnok ikke skal ha aksellerasjon i det hele tatt. Bruker den selv til bl.a. CS:GO og har aldri opplevd noe galt med den. Kommer med 2 thumb buttons, og softwaren som følger med lar deg binde forskjellige profiler til forskjellige spill. Anbefales! Lenke til kommentar
maxvons Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Logitech G400s, etterkommeren til MX518 og G400. Flott overflatemateriale som holder lenge, og kommer en såkalt "god-tier" sensor som visstnok ikke skal ha aksellerasjon i det hele tatt. Bruker den selv til bl.a. CS:GO og har aldri opplevd noe galt med den. Kommer med 2 thumb buttons, og softwaren som følger med lar deg binde forskjellige profiler til forskjellige spill. Anbefales! Har selv denne musen, men klarer ikke bli vandt til passformen. Hvor har du ringefingeren din på musen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå