Gå til innhold

Reklame på pluss konto?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Her sitter jeg å surfer på gamer.no mobilen, pålogget med min "pluss"-konto, i frankrike. Hver MB jeg bruker koster en real sum, enkelt sagt.

Og det som ler meg opp i trynet er 2 kjempeannonser fra Telenor og en header annonse fra netcom. Må jo lure på om dette er en spøk?

Edit: kan legge til at det stod klart og tydelig "logg ut" øverst i høyre hjørnet..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nå er det borte igjen.

Har dere i det hele tatt kontroll på innloggingssystemet?

Er det noe sted jg kan sende en mail for evt refundering av de pengene jeg har måttet bruke på reklamen her?

At skal være mulig at jeg må følge med på dette.. Og herregud er jeg glad jeg ikke var i angola lenger (130,-/MB)..

Dette bør dere snarest få orden på altså.. Fortere enn f**n..

Lenke til kommentar

Hei, det skal ikke være slik at du får opp annonser når du er innlogget. Kan det være at annonsene har blitt lastet før du har logget inn, eller før du ble automatisk innlogget? All informasjon som kan hjelpe oss i å reprodusere feilen hadde vært veldig nyttig. Altså type nettleser, nettleserutvidelser du har installert og skjermbilde hadde vi satt stor pris på.

Lenke til kommentar

Hei

Det gjelder bare én visning hvis du ikke har logget inn på siden på en uke.

Det der er svada.

Siden lastes vanligvis 2 ganger pr kategori (Amobil, Gamer, Hw, osv).

Er heller ikke én gang i uken, men gjerne 1 gang til dagen. Har skjedd 2-3 ganger på én dag også, men virker som det er veldig random.

ER uansett noe dere burde få fiksa.

Lenke til kommentar

Det er per nettsted, ja.

Hvilken nettleser bruker du når du opplever dette, og når opplevde du det sist?

Jeg bruker Firefox, som er siste versjon pr dags dato.

Det skjer veldig ofte, men veldig random. Har hverken tidspunkt eller dato for når det skjedde sist. Ingen idag hvertfall.

Kan notere tidspunkt nestegang jeg opplever det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...