Durron Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Morn! Uten helt å tenke over hva jeg egentlig gjorde, bestilte jeg et tastatur fra USA, men ikke før i det siste har det falt meg inn at dette tastaturet selvsagt ikke har de nødvendige norske tastene- Utrolig dumt!! Men det må vel finnes et triks som jgør at man likevel kan skrive disse bokstavene uten for mye ekstraarbeid? Hadde vært helt tragisk om jeg ikke fikk bruk for det! Hilsen Espen Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan installere keyboardet som Norsk, men bokstav påtrykkene på tastene blir jo symboler isteden...mener å ha sett US keyboards med en hvit tast istedenfor Æ eller '/* tasten Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Still in tastatur på norsk(bokmål) Og gjør som min oppfinnsomme kamerat :wink: Lim, papirbiter, studere et norsk tastatur, tid! vips så har du et hjemmebrent norsk tastatur 8) Lenke til kommentar
Durron Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk! Nå føler jeg meg lettet! Takk nok en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå