Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kråke studerer fotograf ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei Albert. Ja, der kom jammen kråka også i elegant positur. Den pleier vel ikke akkurat å komme seilende så samlet og ryddig med vingene som denne gjør. Vanligvis "flakser" vel kråkene avgårde, eller hva? Jeg tror fuglene har et godt øye til deg Albert, for de "gjør seg nesten litt til" Denne var fabelaktig på alle vis. Flott belyst, skarp og detaljert. Fuglen har glimt i øyet, og himmelen er klar og blå. Alt stemmer i dette bildet. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Hei Albert. Ja, der kom jammen kråka også i elegant positur. Den pleier vel ikke akkurat å komme seilende så samlet og ryddig med vingene som denne gjør. Vanligvis "flakser" vel kråkene avgårde, eller hva? Jeg tror fuglene har et godt øye til deg Albert, for de "gjør seg nesten litt til" Denne var fabelaktig på alle vis. Flott belyst, skarp og detaljert. Fuglen har glimt i øyet, og himmelen er klar og blå. Alt stemmer i dette bildet. Hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og fyldig kommentar ! En eventuell interesse kan kanskje ha sammenheng med at de tror jeg er spiselig ? Manglende kroppspråk når jeg står og venter på at noe skal "dukke opp", blir kanskje mistolket av opportunistene? Men fra galgenhumor til lettere alvor, -. ved all fuglefotografering gjelder regelen "Unngå unødige bevegelser". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Et fabelaktig skudd Albert. Hva ville verden vært uten fugler?! Pass deg så den ikke kommer for nærme :-) Mvh, Jon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Et fabelaktig skudd Albert. Hva ville verden vært uten fugler?! Pass deg så den ikke kommer for nærme :-) Mvh, Jon Hei, Jonha. Tusen takk for hyggelig, positiv og advarende kommentar ! Ja, fugler er fascinerende skapninger, - og utbredt i alle verdensdeler. Enkelte fuglearter, - som gjess og svaner, kan påføre mennesker relativt alvorlige skader, men kasuaren kan være direkte livsfarlig ! Tryggest er man nok blant spøkefugler ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Enig med Lisbeth og Jon. Og vingene danner en fin diagonal. Du har jo fått meg på nippen til å like skjæra tidligere. Og nå en annen fugl jeg har et anstrengt forhold til - kråka.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Enig med Lisbeth og Jon. Og vingene danner en fin diagonal. Du har jo fått meg på nippen til å like skjæra tidligere. Og nå en annen fugl jeg har et anstrengt forhold til - kråka.. Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig kommentar. ! Jeg kan gi deg et lite "puff" i riktig retning: "If you can't beat them, join them" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Virkelig elegant og stilig bilde !! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Virkelig elegant og stilig bilde !! Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Flott fokus på denne "imøtekommende" kråka. Det ser ut til at den holder et skarpt øye på det du driver med. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Flott fokus på denne "imøtekommende" kråka. Det ser ut til at den holder et skarpt øye på det du driver med. Mvh Melvin Hei, Melvin. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Mange fuglearter har alltid hatt mange (naturlige) fiender, - og mennesket representerer kanskje den farligste ! Godt syn, konstant årvåkenhet og forsiktig framferd er derfor nødvendige egenskaper, - men nå er det også slik at kråkefugler er nysgjerrige ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg