Taffenh Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 SpecMob: MSI mPower Max 1150 CPU: i7 4770KPSU: Corsair TX 650 GPU: GTX 780TiRAM: 16GB Corsair Dominator Platinum 1600MHz Har testet:- begge 8-pin cpu-connectorene- 24-pin er tilkoblet - prøvd med og uten gpu - power-butten på hovedkortet - kortsluttet power switch -pinnene null reaksjon fra hovedkortet.. Det gamle hovedkortet funker fint, testet nettopp. Merkelig at mPower Max ikke starter opp, da alle disse hovedkortene er testet i 24timer før de leveres ut noen forslag? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Kjør reklamasjon på det, ikke noe å bruke tid på Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Kjør reklamasjon på det, ikke noe å bruke tid på Hei Hovedkort avvises da 1 av CPU-sokkelens pinner er fysisk skadet. Slike skader dekkes ikke av reklamasjon eller garanti. I tillegg er det registert fukt flere plasser på Hovedkortet. Med vennlig hilsenReturavdelingen Forslag til hva jeg skal gjøre nå? Jeg har ikke noe med skadene å gjøre Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg vant. Var bare å ringe forbruker-rådet, sende skriftelig klage, så ordnet det seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå