jegharspørsmåltildeg Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei Jeg sitter her med en nettside som har fult av vansklige ord og det står mye men jeg finner litte av mensjevikene, det jeg har funnet er:: Et stort parti har splittet Mensjevikene dukket opp i 1903 etter krangelen med martovs og lenin. Mensjevikene er de hvite Det er et sosial demokratisk parti:: Alle skal være med Fleste skal få lov til og bestemme Fraksjon – den russiske revolusjonbevegelsen:: Det vil si at de er en gruppe som er medlem av et stort organisjon - de er bare en del av det - Tror jeg ? De er et masseparti (?) Julius martov var leder - født 1873 - bodd i middelklasse Martov synes lenin hadde strenge regler. Det var alt jeg visste, men jeg skal utdyppe det som det står i (skrive masse) i oppgaven. Takk for alle som hjelper til . Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Snakker du flere språk enn norsk? Da kan det være en idé å gå inn på wikipedias norske artikkel og se lengst ned til venstre på siden der du kan se artikkelen på andre språk. Den engelske artikkelen inneholder veldig mye info f.eks. Det som er fint med det er at du da må ta deg tid til å oversette det og da lærer du stoffet fordi du må tenke mens du skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå