RuneK Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 "Nordstjernen" grunnstøtt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det som slo meg med en gang var den litt spøkelsesaktige stemningen. Ekstra spennende ble det da jeg leste teksten også. Stilig med spredningen av det grønne lyset og linjene i det, og båten som gir ytterligere historie og stemning til bildet. Likte det veldig godt til tross for at båten ikke er helt skarp. Egentlig en fordel kanskje at den ikke er skarp Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Rune. Veldig fint fanget dokumentarfoto ! Det var godt det gikk bra med alle involverte. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Jentungen1 skrev (På 12.11.2013 den 20.47): Det som slo meg med en gang var den litt spøkelsesaktige stemningen. Ekstra spennende ble det da jeg leste teksten også. Stilig med spredningen av det grønne lyset og linjene i det, og båten som gir ytterligere historie og stemning til bildet. Likte det veldig godt til tross for at båten ikke er helt skarp. Egentlig en fordel kanskje at den ikke er skarp Takker for kommentaren Jeg stod vel en time til dette spesielle lyset rundt fyret oppstod. Fikk bare et skudd før dette lyset var borte igjen og desverre var båten ikke skarpt på dette ene bilde Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Albert Andersson skrev (På 12.11.2013 den 21.06): Hei, Rune. Veldig fint fanget dokumentarfoto ! Det var godt det gikk bra med alle involverte. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker for kommentaren Ja heldigvis gikk det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg