plumbo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg kjøpte et Terratec SixPack 5.1 lydkort som demovare, og det var ingenting galt med det .. Kunne ikke se at det var brukt fra før .. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har kjøpt demovarer der før, og er fornøyd - nå kjøpte jeg Abit IT7max som demo1 - da er en sikra at kabler og hele pakka er med. ...klart jeg heller gir 790,- istedet for 1538,- når jeg likevel har bestemt meg for nettopp dèt kortet :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Som det har blitt sagt før og som det står på Komplett.no sine sider, så er demo produkter return vare fra produsenten. Du kan få feil innpakking, ingen manual, brutt forsegling, bulkete og fæl innpakning og så vidre, også vidre. Er enig at noen ting ikke er så mye under ny pris. men litt eldre komponenter er det rimelig rå pris på. Hvem kan vel klage over 601 kr for MSI KT3 Ultra da? :smile: Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Tihi!! Kjøpte Hercules AIW8500dv Retail til 1300,- :smile: Mitt andre AIW kort jeg kjøper demo hos Komplett. Det første betalte jeg 2400,- for 7mnd. siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå