The Redmen Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Heisann. Har ikke peiling hvor denne tråden egentlig skal, men.... Fikk ikke logga inn på pcn, pga brukerprofilen ikke kunne lastes inn.Skulle inne på regedit å fikse det, men det ble en stor katastrofe. Endra på feil tall inne på brukerprofilen, og mye av det inne på pcn ble slettet. Ingen krise, men vil jo gjerne ha det tilbake. Det rare er at Steam, CCleaner, AVG og Skype osv. fortsatt er på pcn. Alt av bilder, dokumenter osv ble slettet. Er det noen som helst mulighet for å finne igjen dette? Mvh Myra- E: Ser nå at det som er lagret på hardiskene fortsatt ligger her, så da skjønner jeg vel selv at det som er mistet ikke er mulig å hente opp, eller? Endret 12. november 2013 av Myra- Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Alt er mulig å grave frem. Forstår ikke helt nøyaktig hva som er galt / borte. Bærbar? Stasjonær: Jeg hadde nappet harddisk ut og koblet den til en som fungerte. Evt installert Win på en ny disk og så hengt på den som inneholder filer og hentet ut. Bærbar: Da hadde jeg bootet Trinity (linux) fra USB og hentet ut filet. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hehe, som sagt, fant ikke stedet for dette stedet. Aldri vært inne på "Dataforumet" før. Men, fikk fikset det. Gikk inn å fant de sikkerhetskopierte filene på pcn. Visste ikke at slikt fantes engang... Case closed Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Så bra at du fikset det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå