Lisbeth Grendal Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 "Cool kaie " Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Lisbeth. Herlig kaieportrett, - fin positur, perfekt skarphet, flotte farger, behagelig lys og en uforstyrrende bakgrunn ! Ekstra fint er det at det ser ut som om dere har direkte blikkontakt ! Hovedpersonen selv ser ut til å nyte både oppmerksomheten og det som kan ligne en god og varm vinterfrakk ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Lisbeth. Herlig kaieportrett, - fin positur, perfekt skarphet, flotte farger, behagelig lys og en uforstyrrende bakgrunn ! Ekstra fint er det at det ser ut som om dere har direkte blikkontakt ! Hovedpersonen selv ser ut til å nyte både oppmerksomheten og det som kan ligne en god og varm vinterfrakk ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk for det Albert. Her var jeg så nær, at jeg nesten kunne "håndhilse på`n". Det ble en del morsomme bilder av denne trivelige og uredde kaia i dag. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Flott fanget og ja " cool " koselig Kaie Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Vakkert og flotte detaljer i fjærdrakta. Sollyset gir god stemning til bildet Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Flott fanget og ja " cool " koselig Kaie Med hilsen Leif Tusen takk Leif for det Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Vakkert og flotte detaljer i fjærdrakta. Sollyset gir god stemning til bildet Hei Laila Tusen takk for det. I dag var det et flott høstlys ute, som var til god hjelp. Hyggelig med tilbakemelding Med hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tusen takk Leif for det Hilsen Lisbeth Tusen takk Leif for det Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ja, dette var en skikkelig "kuling". Du har ellers veldig mange virkelig gode fuglebilder også. Jeg blir så imponert over at du klarer å komme på så godt "skuddhold". Flott bilde! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Ja, dette var en skikkelig "kuling". Du har ellers veldig mange virkelig gode fuglebilder også. Jeg blir så imponert over at du klarer å komme på så godt "skuddhold". Flott bilde! Hei Olav. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det har blitt presentert så mange flotte fuglebilder her inne, og jeg kunne ikke begripe hvordan fotografene fikk det til. Jeg hadde forsøkt litt selv, men de gangene jeg trodde fuglen var fanget "på brikka", så var det ikke snev av fugl å se på den Men så lærer man litt etter hvert, og nå har jeg vært heldig med noen bilder av stillesittende fugl. Neste trinn er nå fugler i flukt, men her skal jeg si deg det blir mye "sveiving" med kamera Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 For et herlig nøste i all sin prakt! Førsteklasses portrett Lisbeth! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nydelig og fin fargeharmoni i bildet ville klonet bort det svarte i høyre hjørne nederst bare.. MVH Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Flott bilde, men jeg må si meg enig med Ovida2 der. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 For et herlig nøste i all sin prakt! Førsteklasses portrett Lisbeth! Mvh, Jon Tusen takk for det Jon Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Nydelig og fin fargeharmoni i bildet ville klonet bort det svarte i høyre hjørne nederst bare.. MVH Tove Hei Ovidia2. Tusen takk for kommentar, og godt råd. Har herved klonet bort i V2 . Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Flott bilde, men jeg må si meg enig med Ovida2 der. Hei Kai Petter. Tusen takk for hyggelig kommentar. Har klonet bort gjerdestolpen nå, og ser at det var riktig Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg