unwill Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kanskje litt newbie spørsmål, men hva er PC-Card? Er det en "ny" standard? Eller er det et annet navn for gode gamle PCMCIA? Lenke til kommentar
goggi Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er en korttype som passer i pcmcia slot. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis jeg ikke husker veldig feil er det et annet navn for PCMCIA bare... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Vil det si at den bærbaren som jeg har nå som jeg kjøpte for nesten 2 år siden (Pentium III ca 1 Ghz) som har PCMCIA slot kan bruke disse PC-Card greiene? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jepp. Det kan den. Bærbare har hatt PCMCIA i uminnelige (?) tider, mener å huske en Commodore 286 med støtte for PCMCIA, den første jeg så med slik slot. Hvis jeg ikke husker feil finnes det to typer. På en P3 bør du ikke støte på noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå