Formula90 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Går veldig fort å laste ned ting.. Meeen å se noe på youtube er ganske vanskelig, selv på 480p så må jeg drive å trykke på pause for å la den buffre. 720p er bare å glemme.... hvorfor går akkurat det så sakte? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 CD? WiFi? Har faktisk samme problem, men ikke fått sett noe på det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 idk, men youtube er tregt i perioder. det har jeg merket selv, selv om linja holder mål og vel så det. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Gjelder dette også populære videoer? Videoer som er populære i ditt område vil normalt befinne seg nærmere deg, og da vil det kunne oppleves som langt raskere enn om den må hentes fra disk på en eller annen server i f.eks. USA. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 nah, tar lang tid å spille av mine filmer å, som jeg har lagt ut... Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 hadde 70/10 fra CD som jo CD forandret til 100/10 og skulle ha mere penger for det. Likevel slet jeg veldig med at twitch og andre streamer, youtube og andre video løsninger men også p2p og ftp nedlastinger ofte gikk veldig tregt, hakket eller prøvde drive meg til vanvidd på en eller annen måte. Jeg nedgraderte til 25 mbit og kjøpte en vpn løsning istedet. Nå kan jeg se circa 6-8 streams på HD kvalitet i sanntid uten at det hakker og nedlastinger går iallefall etter den hastigheten jeg skal ha. Jeg har bedre routinger til spill servere og om jeg bare velger en vpn server som er i samsvar med spillserver. Jeg visste forøvrig fra før av at min ISP, canal digital, driver og filtrerer trafikk etter å sette grense for bruk og mye annet rart, men at det virkelig var i så stor grad at det kvelte 100mbit linjen jeg hadde hos dem synes jeg var merkverdig, men resultatene taler for seg selv for mitt vedkommende. Få ting mht internett for meg var mer irriterende enn når det stoppet opp i ulike online video streams f.eks spill konkurranser eller ting som TED konferanser osv osv. Og nå har jeg endelig kontroll iallefall i mye større grad føler jeg mht at jeg kontrollerer vpn server og kan dertil sikre meg bedre routing etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå