aBadMan Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er dette nok kjølepasta? eller skulle jeg tatt mer? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Jeg stemmer for nok! less is more.. Endret 12. november 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ser ut som om det er nok. Faktisk er det nok med en klump på størrelse med en ert, så kan du bare sette kjøleren på plass etter min erfaring. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Var det jeg prøvde på ja, men var så usikker for at jeg tok nok. Endret 12. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Bare husk at "nok" er veldig ofte for mye. Du vil helst ha ett lag som akkurat er tynt nok til å sørge for veldig god kontakt, men ikke så mye at det nesten blir som å isolere. Veldig mange har på alt for mye. Om du er usikker (og varierer litt med kjøler) så kan du ta noen bittesmå dråper spredt litt ut over die'en, i stedet for en litt større i midten. De fleste har sin preferanse, men det eneste som forteller deg korrekt er å prøve forskjellige mengder over tid, da de fleste TIM trenger litt tid på å sette seg skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå