Gå til innhold

Salg av godt brukt asus u36jc 2.5 år

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en asus u36jc hvor det ene festet til skjermen har løsnet. Den er dermed ikke spesielt godt egnet som bærbar lengre, men skjermen og alt annet fungerer som den skal. Jeg har satt i en ssd som jeg vurderer å skru ut den å bruke den ellers.

Bør jeg bare kassere maskinen helt, eller kan det være en ide å selge til en billig penge? Har skaffet ny bærbar så har egentlig i bruk for den lengre.

Specs:

Intel i5 460m

4/8gb ram

nvidia 310m

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinen er vel ikke spesielt kraftig per i dag (CPU er vel forsåvidt ok, men 310M-skjermkortet ligger bak Intels integrerte løsninger med over 2 generasjoner ytelsesmessig), og om den er frynsete i kantene så tviler jeg på at du får mange kjøpere på døra. Om du behøver noen hundrelapper så kanskje joda. Ellers kan du jo bruke den til noe annet, f.eks som nevnt over.

Lenke til kommentar

Vel, man kan alltids legge den ut gratis på Finn-torget. Sikkert mange som har lyst på "ny" PC, men som ikke har så masse penger til det.

I disse førjulstider kunne det sikkert vært en god gjerning :)

En delvis utdatert PC med løst skjermlokk er kanskje ikke det objektet du kommer til å tjene mest penger på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...