Slacks Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei! Jeg har en asus u36jc hvor det ene festet til skjermen har løsnet. Den er dermed ikke spesielt godt egnet som bærbar lengre, men skjermen og alt annet fungerer som den skal. Jeg har satt i en ssd som jeg vurderer å skru ut den å bruke den ellers. Bør jeg bare kassere maskinen helt, eller kan det være en ide å selge til en billig penge? Har skaffet ny bærbar så har egentlig i bruk for den lengre. Specs: Intel i5 460m 4/8gb ram nvidia 310m Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Bruke den som media senter pc? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Maskinen er vel ikke spesielt kraftig per i dag (CPU er vel forsåvidt ok, men 310M-skjermkortet ligger bak Intels integrerte løsninger med over 2 generasjoner ytelsesmessig), og om den er frynsete i kantene så tviler jeg på at du får mange kjøpere på døra. Om du behøver noen hundrelapper så kanskje joda. Ellers kan du jo bruke den til noe annet, f.eks som nevnt over. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Om det bare er å bytte ut hengselen så finner du det billig på nett. Vips, så er den brukanes Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Vel, man kan alltids legge den ut gratis på Finn-torget. Sikkert mange som har lyst på "ny" PC, men som ikke har så masse penger til det. I disse førjulstider kunne det sikkert vært en god gjerning En delvis utdatert PC med løst skjermlokk er kanskje ikke det objektet du kommer til å tjene mest penger på... Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Her var det mange gode forslag. Nå blir det til en htpc i første omgang og så kan jeg heller gi den bort ved en senere anledning. Takk for hjelpen : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå