Rippey Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg byttet telefonabb. for en måned siden (til NetComs jubileumstilbud hvor man har ubegrenset mobildatatrafikk i 12 mnd), og har i en måned nå snart benyttet tvilling-SIM i en Huawei e5776 router - og brukt denne for å route Internett til våre enheter i leiligheten. Tilgangen er upåklagelig, og hastigheten er stabil - men, jeg sliter med å få åpnet porter. Jeg har fulgt guide fra portforward.com, men porten står fortsatt stengt. Noen som vet hvor jeg har gjort feil? Under ligger skjermdump av instillingene jeg har lagt til på routeren. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Etter hva jeg har skjønt, så går det ikke å forwarde på mobilnett-routere, selv om de har innstillingene for det.... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Du må endre APN-innstillingene. Prøv vpn.netcom.no. Lenke til kommentar
Andreas L. Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 12. november 2013 - 23:30 Du må endre APN-innstillingene. Prøv vpn.netcom.no. Kan bekrefte at det funker. Takk, @Lars Dongeri Oppholdsnes, har brukt halve dagen på å finne ut av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå