anaconda Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Bruksanvisning: 1. Fyll posen langsomt med vann gjennom trakten. Unngå å feste posen direkte på kranen. OK. 2. Snu posen på hodet - trakten lukker automatisk. Legg posen i fryseren. Her datt jeg ut... Hvordan lukker trakten seg ved å snu posen? Dette testes flere ganger og vannet renner ut igjen. Jeg har nå satt isbitposen stående i døra på fryseren ved å teipe den fast. Dette bør funke til det fryser. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Nå vet jeg ikke hva slags pose du har kjøpt, men de vi brukte før var bare å knyte igjen der du heller inn vann. Om det er tilfelle hos deg aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Har sånne som skal lukke seg selv jeg også. Min erfaring er at her får du det du betaler for. Bruk heller 50,- på en rull og alle virker som de skal, enn å bruke 15,- på en rull. De billige posene er tragiske. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvorfor kjøper dere isbitposer? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvorfor kjøper dere isbitposer? Fordi de brettene blir bare søl og klin. Med sikkerlige poser er det bare å fylle opp, og kaste i fryser uten å tenke på at de er der. Med det brettet mister man gjerne vann på gulvet, og det må stå stødig uten å bli rørt i fryseren til de er ferdig. Derfor gjør jeg det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=792852 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvorfor søle med poser og brett når man kan kjøpe en slik? Isbiter på 10 minutter. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Du må fylle de så fulle som mulig, samt gni litt på åpningen og muligens også riste posen litt over vasken når du snur den. Autolukkingssytemet er elendig på billige poser og krever litt jobb for å bli tett... Prøv deg frem Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Haha, skulle gjøre det samme her om dagen. Kjøpte slik 20 pakning eller hva det er med slike poser. Gikk i dass her og. Halve posen var tom når jeg sjekket den dagen etter, var full når jeg la den i fryseren. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg fikk mye mer rim og is i fryseren ved bruk av isbitbrett enn poser, så nå er det alltid poser for min del. Jeg legger de skrått i fryseren, så åpningen vender opp. Har ikke hatt problemer med lekkasje ved å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå