Akrabra Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Enig der, hvis de absolutt vil ha multiplayer så start utvikling i sluttfasen av dette prosjektet og gi det ut som ett gratis dlc. Ut fra hvor stor suksess ME3s multiplayer hadde vil jeg tippe at DA3s multiplayer har vært under utvikling i godt over et år. Du har nok rett der. Får håpe det ikke har tatt for mye oppmerksomhet fra hva som er viktig. http://s25.postimg.org/710wv66en/2014_08_29_13_21_15_Twitter.jpg Bilde fra twitter av UI på PC Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 http://www.gameinformer.com/games/dragon_age_inquisition/b/playstation4/archive/2014/09/04/dragon-age-inquisition-skyhold.aspx Mer info om Skyhold. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Dette og The sims 4, EA begynner og skjerpe seg. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Enig der, hvis de absolutt vil ha multiplayer så start utvikling i sluttfasen av dette prosjektet og gi det ut som ett gratis dlc. Ut fra hvor stor suksess ME3s multiplayer hadde vil jeg tippe at DA3s multiplayer har vært under utvikling i godt over et år. Du har nok rett der. Får håpe det ikke har tatt for mye oppmerksomhet fra hva som er viktig. http://s25.postimg.org/710wv66en/2014_08_29_13_21_15_Twitter.jpg Bilde fra twitter av UI på PC Jeg er så glad at customization av møbler i Skyhold ikke gir stats. Det kunne satt en demper på min nytelse av spillet hvis jeg ble tvunget til å velge en stygg krakk fordi den gir mer stats. Så jeg er fornøyd at de ikke gikk den ruten. Får frysninger av å tenke: "This red chair gives you +4 influence" 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Slik jeg leser artikkelen til Gameinformer (noe som ikke ble gjort svært grundig) virker det som om utviklerne ikke bare har latt seg inspirere av Elder Scrolls (Skyrim) sin store åpne verden, men også av Skyrims og MMOers housing. Vel om bra det, men hadde håpet de hadde tatt borgen ifra DA's Awakening og gjort mer ut av det i alle retninger. I artikkelen sto det vel ingenting om at borgen kan angripes eller at det noe relatert til natur-ressurser, kune abstrakte ressurser. Men derimot sto det masse om customization. Et lite step ned DA:A ? Endret 5. september 2014 av maanemann 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Jeg er så glad at customization av møbler i Skyhold ikke gir stats. Det kunne satt en demper på min nytelse av spillet hvis jeg ble tvunget til å velge en stygg krakk fordi den gir mer stats. Så jeg er fornøyd at de ikke gikk den ruten. Får frysninger av å tenke: "This red chair gives you +4 influence" Jeg syns derimot ikke det er positivt, vil faktisk påstå det er dårlig spilldesign og at det reduserer innlevelsen. Hvis du har lyst til å velge innventar ut fra utseende istedet for ønskede effekter kan du jo heller skru ned på vanskelighetsgraden, det er ingen som tvinger deg til å min-maxe En bedre løsning hadde vært å fjerne stats fra møblene på lavere vanskelighetsgrader (Normal og under) eller å ha en "hardcore"-modus slik som Metro Redux har gjort. +1 til Maanemannen for posten hans også, spillet blir stadig mindre attraktivt... Endret 5. september 2014 av N o r e n g 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 http://www.gameinformer.com/games/dragon_age_inquisition/b/playstation4/archive/2014/09/04/dragon-age-inquisition-skyhold.aspx Mer info om Skyhold. Jeg lukter mikrotransaksjoner av Skyhold. Og jeg antar at dette skal erstatte Origins party camp? Lenke til kommentar
EastWest Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Dette og The sims 4, EA begynner og skjerpe seg. seriøst? Sims 4 fikk jo sterkt hat og kontrovers for mangelen på features Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har igrunn vært skeptisk hele tiden, så kommer til å vente til anmeldelser og videoer av folk jeg stoler på før jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ett solid spill blir det nok uansett og kommer til å bli ett spill eg kjøper med glede. De 2 andre har gitt meg mer enn nok, selv om spill nr 2 var noe dårligere enn det første. uansett kommer eg til å støtte utviklerene denne gangen. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Jeg har testet Dragon Age Origins 3 ganger , men på grunn av ting som har kommet opp in real life har jeg stoppet halvveis, nå har jeg testet alt i spillet siden du kan velge hvor du skal gå, men jeg er fortsatt litt nysgjerrig på hva som skjer etter at man har samlet alle folkene sammen. Er det noe vits og fullføre da jeg er ganske mett på spillet, det meste av skills får man jo halveis gjennom spillet som gjør kampene litt kjedelig. Spamme Ice og fire blir man fort lei av, og det er sjeldent man får Aeo angrep da hele teamet blir whipet. Endret 1. oktober 2014 av Realzi Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har testet Dragon Age Origins 3 ganger , men på grunn av ting som har kommet opp in real life har jeg stoppet halvveis, nå har jeg testet alt i spillet siden du kan velge hvor du skal gå, men jeg er fortsatt litt nysgjerrig på hva som skjer etter at man har samlet alle folkene sammen. Er det noe vits og fullføre da jeg er ganske mett på spillet, det meste av skills får man jo halveis gjennom spillet som gjør kampene litt kjedelig. Spamme Ice og fire blir man fort lei av, og det er sjeldent man får Aeo angrep da hele teamet blir whipet. Element-magien i DA:O er rimelig dårlig mid/late-game faktisk, bedre å gå for debuffs, buffs til party (Haste!), og/eller Spirit med spesialisering innenfor Blood Mage og Spirit Healer eller Arcane Warrior. Blood Mage/Arcane Warrior er jo en totalt OP-kombo istand til å gå gjennom hele spillet solo på høyeste vanskelighetsgrad... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Dette og The sims 4, EA begynner og skjerpe seg. seriøst? Sims 4 fikk jo sterkt hat og kontrovers for mangelen på features http://kotaku.com/the-sims-4-will-bring-back-ghosts-and-swimming-pools-f-1641172105 Ingen Dlc, take that backwater haters. Og visst du følger med så fikk det faktisk god respons fra fansen. Endret 1. oktober 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Healing spells er fjernet denne gangen. Så magikerene i Thedas har nå valgt å ikke bruke slike ting når verden holder på å gå under. Vi er også begrenset til kun 8 abilities per karakter under combat. Disse kan byttes ut mellom kampsekvensene, men ikke under. Vi kan heller ikke bruke andre abilites vi har på lager, hvis disse ikke står på en av de 8 quickslotsene. I de forrige spillene kune vi bruke disse via radial-menu saken, når de ikke fikk plass på quickslotsene. Så har du 20 spells, kan du kun bruke 8 av de i en fight. Om du setter opp at spells g abilities skal brukes, under tactics, vil spillet hoppe over disse hvis de ikke er blandt de du har på quick slotsene dine. Spillet virker mer og mer begrenset, vil jeg si. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har bare sett traileren (og spiller origins nå) men jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe meg det eller ikke. Jeg tror jeg venter på reviews og få sett litt gameplay Legger til at jeg er kjempe skuffet over sims4 som noen snakket om over her. Litt av simsgleden min er borte. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Healing spells er fjernet denne gangen. Så magikerene i Thedas har nå valgt å ikke bruke slike ting når verden holder på å gå under. Vi er også begrenset til kun 8 abilities per karakter under combat. Disse kan byttes ut mellom kampsekvensene, men ikke under. Vi kan heller ikke bruke andre abilites vi har på lager, hvis disse ikke står på en av de 8 quickslotsene. I de forrige spillene kune vi bruke disse via radial-menu saken, når de ikke fikk plass på quickslotsene. Så har du 20 spells, kan du kun bruke 8 av de i en fight. Om du setter opp at spells g abilities skal brukes, under tactics, vil spillet hoppe over disse hvis de ikke er blandt de du har på quick slotsene dine. Spillet virker mer og mer begrenset, vil jeg si. Enig i en del av det du sier, liker ikke slike begrensinger, men noen ganger ser jeg heller ikke nytten av og ha en full bar av spells. Dragon Age Origins som mage sent i spillet og spesielt i Awakening hadde ihvertfall 30 spells liggende på baren. Du brukte kanskje 10 fast, 5 ekstra når det var kamp mot en boss, 20 i ekstraordinære tilfeller. Føler at med det nye systemet må du tilpasse deg mer området du er i og fiendene du møter. Jeg ser egentlig bare etter en type gameplay som ikke er repeterende, men som utfordrer deg til og måtte bytte strategi ofte. Håper Inquisition kan gi det, men vi får se. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Healing spells er fjernet denne gangen. Så magikerene i Thedas har nå valgt å ikke bruke slike ting når verden holder på å gå under. Vi er også begrenset til kun 8 abilities per karakter under combat. Disse kan byttes ut mellom kampsekvensene, men ikke under. Vi kan heller ikke bruke andre abilites vi har på lager, hvis disse ikke står på en av de 8 quickslotsene. I de forrige spillene kune vi bruke disse via radial-menu saken, når de ikke fikk plass på quickslotsene. Så har du 20 spells, kan du kun bruke 8 av de i en fight. Om du setter opp at spells g abilities skal brukes, under tactics, vil spillet hoppe over disse hvis de ikke er blandt de du har på quick slotsene dine. Spillet virker mer og mer begrenset, vil jeg si. Enig i en del av det du sier, liker ikke slike begrensinger, men noen ganger ser jeg heller ikke nytten av og ha en full bar av spells. Dragon Age Origins som mage sent i spillet og spesielt i Awakening hadde ihvertfall 30 spells liggende på baren. Du brukte kanskje 10 fast, 5 ekstra når det var kamp mot en boss, 20 i ekstraordinære tilfeller. Føler at med det nye systemet må du tilpasse deg mer området du er i og fiendene du møter. Jeg ser egentlig bare etter en type gameplay som ikke er repeterende, men som utfordrer deg til og måtte bytte strategi ofte. Håper Inquisition kan gi det, men vi får se. Helt enig med det du sier. Kan fort hende det nye systemet funker tipp topp, men kan hende det fører til at alle playthroughs blir veldig like. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Healing spells er fjernet denne gangen. Så magikerene i Thedas har nå valgt å ikke bruke slike ting når verden holder på å gå under. Vi er også begrenset til kun 8 abilities per karakter under combat. Disse kan byttes ut mellom kampsekvensene, men ikke under. Vi kan heller ikke bruke andre abilites vi har på lager, hvis disse ikke står på en av de 8 quickslotsene. I de forrige spillene kune vi bruke disse via radial-menu saken, når de ikke fikk plass på quickslotsene. Så har du 20 spells, kan du kun bruke 8 av de i en fight. Om du setter opp at spells g abilities skal brukes, under tactics, vil spillet hoppe over disse hvis de ikke er blandt de du har på quick slotsene dine. Spillet virker mer og mer begrenset, vil jeg si. Vil faktisk påstå at det virker som om de prøver å lage et kampsystem som ligner mest mulig på Mass Effect 3 sitt... Det er jo ikke noe galt med systemet de brukte i Mass Effect 3, men det har ikke så veldig mye til felles med Dragon Age sitt kampsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå