Akrabra Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=oYZw98f58Xo Ny video i en ny serie ser det ut til. Liker virkelig ikke at de showcaser alt på Xbox. Husk det kan godt være fra PC utgaven av DAI, bare spilt med en Xbox kontroller Du har et poeng der ja, tenkte på det i ettertid. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 http://blog.bioware.com/2014/08/07/casey-hudsons-departure-from-biowareea/ Casey Hudson har forlatt Bioware, litt merkelig at dette skjer rett før Dragon Age: Inquisition lanseres. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 http://blog.bioware.com/2014/08/07/casey-hudsons-departure-from-biowareea/ Casey Hudson har forlatt Bioware, litt merkelig at dette skjer rett før Dragon Age: Inquisition lanseres. Tja. I spillbransjen, som for de fleste andre bransjer, er vel det mest naturlige tidspunktet å bytte jobb ved avslutningen av et prosjekt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 http://blog.bioware.com/2014/08/07/casey-hudsons-departure-from-biowareea/ Casey Hudson har forlatt Bioware, litt merkelig at dette skjer rett før Dragon Age: Inquisition lanseres. Tja. I spillbransjen, som for de fleste andre bransjer, er vel det mest naturlige tidspunktet å bytte jobb ved avslutningen av et prosjekt. Casey Hudson har ikke jobbet med Dragon Age: Inquisition I spillbransjen er ikke et spill ferdig ved lansering, DLC er planlagt og må fullføres før spillet er ferdig. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Casey Hudson har ikke jobbet med Dragon Age: Inquisition Da skjønner jeg ikke hva som er så merkelig. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Casey Hudson har ikke jobbet med Dragon Age: Inquisition Da skjønner jeg ikke hva som er så merkelig. De er allerede godt i gang med Mass Effect 4... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Casey Hudson har ikke jobbet med Dragon Age: Inquisition Da skjønner jeg ikke hva som er så merkelig. De er allerede godt i gang med Mass Effect 4... Og derfor er det merkelig at han går før DA lanseres? Jeg skjønner det fortsatt ikke. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Gameplay & Trailer: Hawke er bekreftet i trailern og er customizable. Og karakteren ved siden av Hawke er IKKE DAO-Warden, ifølge Laidlaw på twitter. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Håper de fikser en bedre UI til pc. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Mye lettere å inkludere Hawke enn The Warden, rett og slett grunnet stemmeskuespill. De fleste som har spilt DA:O med innlevelse har vel sin egen stemme for sin Warden, dog man plukker jo faktisk en interaction stemme i character creation, kunne brukt samme skuespillere. Jaja, gleder meg, virker som det blir en del mer info om Andraste, The maker og hvem enn The Elder one er (dumat reborn?) Gleder meg. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Tviler det er "Dumat Reborn", men heller Razikale eller Lusacan, de to siste Old Gods som er igjen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Tvilsomt ja, men mye surr rundt Dumat, er det ikke?. Hvordan drepte de Dumat under første blight hvis de ikke hadde blod av en Archedemon?. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg antar de klarte å skrape noen dråper blod da de drepte han den første gangen uten darkspawn blod i kroppen deres. Hvis ikke, så antar jeg det tok mange "tries" før de klarte å få et par dråper fra Dumat. Ritualet krever bare en dråpe archdemon blod for minst 3 mennesker i Origins. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Tenkte tanken, men ja jeg liker at det er litt blest rundt Dumat legenden, gleder meg også til å se mer av de gamle magisterene vi har møtt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er en fin live stream nå på ign, blir mer og mer imponert over dette spillet 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er vel skrevet i en sak av gamer på forsiden allerede, men her er en link til Ign sin DA:I MP video. http://www.ign.com/articles/2014/08/26/dragon-age-inquisitions-co-op-multiplayer-is-all-about-loot Vet ikke helt hva jeg syns, hadde håpet at hvis det kom så var det et gratis dlc etter slipp av hovedspillet. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Så lenge jeg ikke må spille multiplayer for å få den mest optimale endingen så er det ingen fare, men jeg lurer på hvor mye tid kunne gått på å finpusse singleplayern i stedet for multiplayer. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Enig der, hvis de absolutt vil ha multiplayer så start utvikling i sluttfasen av dette prosjektet og gi det ut som ett gratis dlc. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Visning av Dragon Age Keep Beta: 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Enig der, hvis de absolutt vil ha multiplayer så start utvikling i sluttfasen av dette prosjektet og gi det ut som ett gratis dlc. Ut fra hvor stor suksess ME3s multiplayer hadde vil jeg tippe at DA3s multiplayer har vært under utvikling i godt over et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå