Dragen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hvor/når får man tier4 schematics? Er så jævlig lei av å ha underdimensjonert utstyr. Utrolig at Bioware har valgt å kutte droprate på PCG. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hissing Wastes var gigantisk, ja. Trodde alle campene lå ved siden av hverandre inntil jeg prøvde å gå imot en....Kartet ble bare større og større... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hvor/når får man tier4 schematics? Er så jævlig lei av å ha underdimensjonert utstyr. Utrolig at Bioware har valgt å kutte droprate på PCG. Tier 3 Schematics er det siste man får, du kan få tier 4 mats som er drage ting. Dragon Webbing, Scales og Bone. I Hissing Wastes er det ihvertfall en butikk for gode armor schematics + mange drops og i Emprise Du Lion er det også en butikk for en del. Veldig variert hvordan dropraten er, første gjennomspilling jeg hadde var jeg veldig dårlig gearet hele veien, forrige derimot droppet det mye. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Noen som vet hvordan man kan gi ordre til partymembers på pc om å flytte seg til et sted f.eks i command view (uten å flytte de ved å spille de og gå selv)? Endret 7. desember 2014 av maanemann Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Noen som vet hvordan man kan gi ordre til partymembers på pc om å flytte seg til et sted f.eks i command view (uten å flytte de ved å spille de og gå selv)?Ja, det er bare å zoome ut med scrollen. Så får du tactical view. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Noen som vet hvordan man kan gi ordre til partymembers på pc om å flytte seg til et sted f.eks i command view (uten å flytte de ved å spille de og gå selv)?Ja, det er bare å zoome ut med scrollen. Så får du tactical view. Ja, men når man først er i command view hvordan kan man gi beskjed til annen enn den karakteren du spiller om å gå til et konkret sted. (jeg er vant til å gjøre dette i i andre DA spill. f.eks). Dette er nyttig for å flytte en karakter (som ikke er tank) ut fra der aggro er. Endret 7. desember 2014 av maanemann Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Noen som vet hvordan man kan gi ordre til partymembers på pc om å flytte seg til et sted f.eks i command view (uten å flytte de ved å spille de og gå selv)? Ja, det er bare å zoome ut med scrollen. Så får du tactical view. Ja, men når man først er i command view hvordan kan man gi beskjed til annen enn den karakteren du spiller om å gå til et konkret sted. (jeg er vant til å gjøre dette i i andre DA spill. f.eks).Dette er nyttig for å flytte en karakter (som ikke er tank) ut fra der aggro er. Jeg har bare spilt 1 time, det jeg gjør er å pause med CTRL så zoome ut. Så klikke på ikonene av medlemmene. Her kan jeg enkelt dirigere hvor de skal gå. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 En ting til jeg faktisk liker med Tactical view er at det gir meg en oversikt over fiendens helse og hva de er immune mot, sterke mot og svake mot. Liker dermed ikke styringa i tactial view som er helt horribel. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Dette er nyttig for å flytte en karakter (som ikke er tank) ut fra der aggro er.Jeg har bare spilt 1 time, det jeg gjør er å pause med CTRL så zoome ut. Så klikke på ikonene av medlemmene. Her kan jeg enkelt dirigere hvor de skal gå. Takk for tipset! :-) Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Til alle nye spillere : Eg hatet styringen på pc i begynnelsen og hadde vel egentlig ikkje kontroll i det hele tatt. Men du blir vant til det Idag er eg veldig glad eg ikkje gikk over til håndkontroll med engang Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hissing Wastes var gigantisk, ja. Trodde alle campene lå ved siden av hverandre inntil jeg prøvde å gå imot en....Kartet ble bare større og større... Denne zonen er den eneste jeg bruker hester o.l. Syns det er kjipt å bruke mount sånn generelt sett, men brukte så vannvittig lang tid på å gå Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Til alle nye spillere : Eg hatet styringen på pc i begynnelsen og hadde vel egentlig ikkje kontroll i det hele tatt. Men du blir vant til det Idag er eg veldig glad eg ikkje gikk over til håndkontroll med engang Husk og skift Q-E med A-D mye lettere og kontrollere da. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Bare irriterende at det ikke går an å mappe SHIFT+A og SHIFT+D og lignende. Er ganske vanlig med slikt i rollespill (og flysimulatorer...). Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Skal visstnok komme en patch enten idag eller de nærmeste dagene som skal fikse en del ting. Håper på at det ikke bare er bugs, men en del forbedringer for mus og tastatur. Vi får se. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 http://blog.bioware.com/2014/12/08/upcoming-patches-and-features-for-dragon-age/ her er patch info, ser ut til at det kommer en del forbedringer etterhvert. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) PC – Numerous control & UI fixes, fixes to some hitching, improved Mantle performance, graphical glitches. Håper de kommer med en mer detaljert beskrivelse enn det... Endret 9. desember 2014 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Her er patch notes http://blog.bioware.com/2014/12/09/dragon-age-inquisition-patch-2-notes/ Mest bug fiks i den her ser det ut til, en ny oppdatering er underveis med løfte om en del endringer i mus og tastatur kontroll og keybindings osv. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg vil bare ha musikk og party banter. Må tydeligvis vente lenger på det... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 "DirectX crash" er der fortsatt dessverre. :/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Mange som fikk nye problemer etter både patch og oppdatering av AMD drivere, ihvertfall mye klaging fortsatt på Bioware forumet. Har ikke prøvd spillet selv, blir liggende en stund nå før jeg spiller igjen. Har spilt igjennom to ganger og er sliten i hodet av gaming, lang pause, frem til over jul. Håper alt er fikset på før da så det blir en ny opplevelse når jeg returnerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå