tjbr Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen som har prøvd om DA:I fungerer greit med eyefinity/nvidia surround? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg fårstår ikke hvordan dette gikk gjennom PC testing og 9 av 10 hos anmeldere. Dette spillet får 6-10 hos meg, trenger ikke fullføre det engang fordi hoved problemet er der fra første timen. Hadde de fikset tactical camera og fikset kampene litt så hadde det fått 9. de som anmeldte PC versjonene skulle vert skutt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg fårstår ikke hvordan dette gikk gjennom PC testing og 9 av 10 hos anmeldere. Dette spillet får 6-10 hos meg, trenger ikke fullføre det engang fordi hoved problemet er der fra første timen. Hadde de fikset tactical camera og fikset kampene litt så hadde det fått 9. de som anmeldte PC versjonene skulle vert skutt. godt at anmeldere faktisk må fullføre spillet før de gir en karrakter da. De timene jeg har spilt spillet har jeg støtt på 0 tekniske problemer, så at det gikk gjennom PC testing forstår jeg helt fint. At mekanikken ikke er helt 100% er jo en ting som kan diskuteres å som jeg kan si meg enig i, men det er ikke så fatalt at jeg sliter med å finne mye glede i det, men så spiller jeg og uten friendly fire som det virker som de fleste har problemer med. Men sålangt har spillopplevelsen gitt meg absolutt verdi for pengenne, og jeg ser frem til å bruke langt flere timer i dette sålangt fantastiske spillet. Tror og de fleste skjønner at du ble fryktelig skuffet over spillet , du trenger ikke nevne det for hver side. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Jeg fårstår ikke hvordan dette gikk gjennom PC testing og 9 av 10 hos anmeldere. Dette spillet får 6-10 hos meg, trenger ikke fullføre det engang fordi hoved problemet er der fra første timen. Hadde de fikset tactical camera og fikset kampene litt så hadde det fått 9. de som anmeldte PC versjonene skulle vert skutt. Se på den positive siden, det feiler i det minste på gameplay framfor historie Nå trenger vi bare å få forfatterne bak Dragon Age og spilldesignerne bak Mass Effect til å jobbe sammen, så får vi et knallbra action-RPG fra Bioware Endret 20. november 2014 av N o r e n g 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Jeg fårstår ikke hvordan dette gikk gjennom PC testing og 9 av 10 hos anmeldere. Stort sett hver jævla gang vi får et storspill til multiplattform gleder folk seg i månedsvis, kjøper PC-versjonen og blir skuffet. Dette begynner å bli rimelig pinlig. At folk aldri lærer? Skjønt, når det er sagt har jeg spillet på PS4, kom til den første byen og sitter bokstavelig talt fast i en samtale. Får ikke valgt noen dialogvalg, så måtte reloade. Men pytt, er bare en bagatell. Tar bare noen få minutter å gå tilbake. Bortsett fra det lover det svært bra så langt. Eneste minuset er at jeg er dekket av blod nesten hele tiden, akkurat som i de første, og av en eller annen grunn ser nesen min helt mongo ut. Spiller som kvinnelig dverg, og selv om resten er bra nok ser nesen ødelagt ut. Tro hvordan den hadde sett ut om jeg hadde valgt Broken Nose? Og btw, siden jeg spiller dame, hvorfor får jeg velge skjegg og størrelsen på adamseplet? Hm... Endret 21. november 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Må si jeg synst det ble fryktelig mye røyk nedi disse grottene med grafikken på ultra , vesentlig mindre av dette på high vertfall, gjør det til tider vanskelig å se noe Endret 21. november 2014 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Har spilt 1 times tid, og så langt er jeg kjempefornøyd. Mulig jeg ikke setter de samme kravene som andre gjør her, men mus og tastatur fungerer helt fint for min del hvertfall. Kampene er kanskje litt mmo, men som tidligere wow spiller plager meg det ikke nevnverdig. Innholdet virker utrolig bra, spennende story så langt, føler faktisk at man er med på noe viktig i et spill for en gangs skyld. Gleder meg til å fortsette å spille i kveld/natt. Btw, spiller på pc, og det kjører fint hos meg. Null issues, annet enn de cutscenesa som er teit med 30fps. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Har ganske stor forståelse for at mange går fra kb og mus til kontroll. Spiller selv på PS4 og er veldig fornøyd med brukergrensesnittet. Er dog ganske skuffet over grafikken de har satt til konsollen. The Last of us er for eksempel helt magisk ift grafikken jeg har sett hitill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Om man seriøst er skuffet over grafikken på PS4 mener jeg i fullt alvor at man er sykelig kravstor. Er dette dårlig grafikk? WTF? Hva blir det neste? 4k er for lite? Har for øvrig spilt i seks timer og førtitre minutter i strekk, og elsker det så langt. Driver og surrer rundt i Hinterlands og har nettopp fått en ny person med på laget, men er så mye å gjøre her at jeg sliter med å bestemme meg for hva jeg skal gjøre først. Har en god del halvferdige quests her, og får nye he... faen, der var enda en sidequest. Endret 21. november 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 zip Se på den positive siden, det feiler i det minste på gameplay framfor historie Nå trenger vi bare å få forfatterne bak Dragon Age og spilldesignerne bak Mass Effect til å jobbe sammen, så får vi et knallbra action-RPG fra Bioware Joda, visst historien er bra og jeg skaffer meg kontroller så kanskje spillet blir bedre. Hittil i Hinterlands må jeg si at det føles som jeg spiller et mmo, Npc karakterer overalt, har ikke vert noe spennende akkurat. Litt skuffende da jeg spiller et MMO nå og Inqusition har dårligere combat ;P Men skal ikke snakke så dårlig om spillet, skal gå videre i historien og se om det blir bedre. Så en sex scene cutcene fra spillet på youtube som var genial XP Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Men skal ikke snakke så dårlig om spillet, skal gå videre i historien og se om det blir bedre. Har lest om flere som sier at man ikke bør bruke så lang tid i Hinterlands. Flere som skriver at spillet bare blir bedre og dette faktisk er en av de svakere sonene. Så snart man er lvl 5+- og har nok power; stikk. Jeg er lvl 6 og er i den sumpdelen helt sør i Ferelden (8 power), denne sonen er mer linær (virker det som) og en helt annen setting. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Ja, stikk til Orlais for å få historien i gang, og få flere partymembers, så fort som mulig. Man trenger ikke være høyt level først. Jeg spilte sikkert 25 timer i Hinterlands før jeg gjorde det, og burde gjort det med en gang jeg kunne. PC-kontrollene og andre tekniske skavanker satt til side, så er dette et av de beste spillene jeg spilt på lenge. Bioware er offisielt friskmeldt. Endret 21. november 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Spilt det i 10 timer siden jeg fikk det igår. Er hekta som bare juling. Kjører Mage som min klasse. Har kun gjort 2 hovedoppdrag, nå går det i å levle og gjør sidequest. Spillet er digert selvom jeg er kun i Hinterlands å quester. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Hinterlands er en helt sykt stor sone, har ikke vært borti noe lignende i spillets andre soner. Så vil ta tid der, men jeg koser meg gløgg ihjel med spill der jeg kan tasse rundt i timer og plukke blomster samt gjøre små quests. Men tidlig ville jeg dyttet litt på main story så man får tilgang til alle kompanjongene. Ett lite spørsmål til noen som kanskje vet. Hvis man skrur av Origin i spillet kan man fortsatt få achievements? Ikke at det er så nøye, men hvis man først spiller noe 200 timer så hvorfor ikke?. Endret 21. november 2014 av Akrabra Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg er litt rett for at jeg vil out-levele områder siden jeg er såpass grundig. Hva er risikoen for dette for dere som har spilt en stund? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Om man seriøst er skuffet over grafikken på PS4 mener jeg i fullt alvor at man er sykelig kravstor. Er dette dårlig grafikk? WTF? Hva blir det neste? 4k er for lite? Jeg var nok litt uklar i kritikken på grafikken, du har sikkert helt rett. Jeg synes detaljene til ansiktene og formen forøvrig til karakterene er så bra som forventet. Mulig jeg bare henger meg litt bort i detaljene her, men det andre bilde du viste der (sitert) har jo helt forferdelig teksturer på stein og berg (høyre side). Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg har ikke spilt det på konsoll så kan jo ikke utale meg utover det jeg har sett på bilde av konsoll versionenne. Men på PC er vertfall teksturenne av de beste jeg har sett på høyeste instillinger, og dette med et forbruk på "bare" 3 gb VRAM. Så for PC sin del er vertfall dette spillet det mest grafisk imponerende RPG spillet på markedet i dag, å det holder seg vel der fremtil Witcher 3 kommer ut. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg er litt rett for at jeg vil out-levele områder siden jeg er såpass grundig. Hva er risikoen for dette for dere som har spilt en stund? Det er ingen vits å gjøre hele Hinterlands med en gang. Det klarer du heller ikke da det faktisk finnes områder der med høyere level også. Finnes jo rifts med level 12+... Dragen i det nordøstre hjørnet er også klin umulig på lav level. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Om man seriøst er skuffet over grafikken på PS4 mener jeg i fullt alvor at man er sykelig kravstor. Er dette dårlig grafikk? WTF? Hva blir det neste? 4k er for lite? Jeg var nok litt uklar i kritikken på grafikken, du har sikkert helt rett. Jeg synes detaljene til ansiktene og formen forøvrig til karakterene er så bra som forventet. Mulig jeg bare henger meg litt bort i detaljene her, men det andre bilde du viste der (sitert) har jo helt forferdelig teksturer på stein og berg (høyre side). Det er fordi steinene er ute av fokus. Men poenget er at jeg er rimelig lei hele forumet her. Når nye storspill slippes skjer to ting: 1. Folk klager over PC-versjonen. 2. Folk klager over grafikken, spesielt på konsollversjonene. Dette skjer bestandig, og gjør at det er blitt rimelig kjedelig å prøve å diskutere spill her. Tror faktisk ikke jeg gidder mer på en stund. Blir nok å sjekke humor-kategorien, men det er alt. 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg er litt rett for at jeg vil out-levele områder siden jeg er såpass grundig. Hva er risikoen for dette for dere som har spilt en stund? Det er ingen vits å gjøre hele Hinterlands med en gang. Det klarer du heller ikke da det faktisk finnes områder der med høyere level også. Finnes jo rifts med level 12+... Dragen i det nordøstre hjørnet er også klin umulig på lav level. Hehe, oppdaget det der selv. Pløyde gjennom en drøss fiender og følte meg tøff, og tok en rift uten noe særlig problem. Kom til neste, og... SPLATT! Død. WTF? Vi snakker one-shot her, og jeg er Warrior med heavy armor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå