Orwandel Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hmm... vurderer faktisk det samme. Har forhåndsbestilt standard edition på Komplett.no (399,-). Er jo egentlig liten vits... hylla mi har ikke plass til flere covere... og spillet må jo inn på Origin uansett. 100,- i avslag på Origin fristet i grunn ikke. Har aldri kjøpt noen spill der og kommer neppe til å gjøre det. Kanskje det fungerer å bruke på DLC? Jeg bruker ikke Origin uten at jeg må, men tenkte på noe av det samme ang. DLC eller noe slikt. Hvis ikke, så dukker det sikkert opp et nytt spill jeg MÅ bruke Origin på en eller annen gang. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Sør-Korea skal stemme denne gangen også. http://www.reddit.com/r/dragonage/comments/2mgbwn/europe_can_now_use_the_vpn_to_pre_load/ se der ja, takker! Da blir det vist spilling i morgen Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hmm... vurderer faktisk det samme. Har forhåndsbestilt standard edition på Komplett.no (399,-). Er jo egentlig liten vits... hylla mi har ikke plass til flere covere... og spillet må jo inn på Origin uansett. 100,- i avslag på Origin fristet i grunn ikke. Har aldri kjøpt noen spill der og kommer neppe til å gjøre det. Kanskje det fungerer å bruke på DLC? Jeg bruker ikke Origin uten at jeg må, men tenkte på noe av det samme ang. DLC eller noe slikt. Hvis ikke, så dukker det sikkert opp et nytt spill jeg MÅ bruke Origin på en eller annen gang. Mass Effect 4, hvis du ikke spiller på konsoll. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hmm... vurderer faktisk det samme. Har forhåndsbestilt standard edition på Komplett.no (399,-). Er jo egentlig liten vits... hylla mi har ikke plass til flere covere... og spillet må jo inn på Origin uansett. 100,- i avslag på Origin fristet i grunn ikke. Har aldri kjøpt noen spill der og kommer neppe til å gjøre det. Kanskje det fungerer å bruke på DLC? Jeg bruker ikke Origin uten at jeg må, men tenkte på noe av det samme ang. DLC eller noe slikt. Hvis ikke, så dukker det sikkert opp et nytt spill jeg MÅ bruke Origin på en eller annen gang. Mass Effect 4, hvis du ikke spiller på konsoll. Har en PS3, men har ikke startet den opp siden God of War 3 kom ut, tror jeg. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) VPN guide:http://www.reddit.com/r/dragonage/comments/2maetz/vpnhow_to_preload_and_play_early_guide/ You do this at your own responsibility and acknowledge that if something goes wrong it was your decision to do this method for earlier access.[/size]SetupGet VPN client. Several options includeFlyVPNVPN GateSoftEther VPNfrom which FlyVPN is maybe most "newbie friendly", but also most used so there can be issues with getting on. Personally I use SoftEther VPN.Pick your poison and install that baby. After which follow these steps; Close Origin and start VPN. Usually earliest place where games come out is South Korea so find South Korean VPN server to connect to. Start Origin. Login process will take time as data is routed through VPN. Check preload & release times on DAI. Should be around 14th for preload and 17th or 18th for release.Times are shown in your local time. Take these times up. For reference here is my times without VPN and here with VPN. I can start preload in few hours.How to preload?Close Origin and connect VPN Start Origin and start preload process After it has downloaded ~10 MB of data through VPN connection disable VPN Let preload continue Note: DO NOT pause preload before or after disabling VPN!How to game?Close Origin and connect VPN Start Origin and start the game Alt tab into windows, disable VPN and back into the game Game on! Note: You may need unlock game again each time you want to play it before official EU release or alternatively you can try putting Origin into offline mode after unlocking game with VPNFeel free to ask if you encounter problems. Selv bruker jeg Spotflux. Endret 16. november 2014 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) VPN guide: http://www.reddit.com/r/dragonage/comments/2maetz/vpnhow_to_preload_and_play_early_guide/ You do this at your own responsibility and acknowledge that if something goes wrong it was your dec Selv bruker jeg Spotflux. Det er ute om 3 minutter o,O Gjorde det samme med The sims 4, kjøpte spillet norsk, og testet det i Korea XP Men husker og kjøpt spillet norsk også gått over til korea for og spille det, til det kom ut i Norge. Kan ikke huske at det var så komplisert som det står der. (edit)Sorry, så at det var for og laste ned spillet raskere. Endret 17. november 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jupp, kjøpte det norsk, så gikk jeg over til korea. ready to play Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 skal ikke være noe problem å preloade i den norske om 90 mins også aktivere med korea når den er ferdig nedlastet? fikk ikke imponerende hastighet fra korea VPN:p Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Du trenger bare å starte preloaden på VPN , så skrur du den av når du har lastet ned 10 mb uten å skru av nedlastingen. Men å preloade den norske "versionen" å starte med VPN i ettertid er ingen problem. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) ah, da prøver jeg det. Takk så mye Onde-And edit: ser jo nå at det sto ganske tydelig i teksten over Endret 17. november 2014 av barezell Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Jeg kan ikke begynne med preloading før 18.00, what Får prøve dette mystiske vpn greiene, aldri vært borti det før, men klarer ikke vente lenger. Endret 17. november 2014 av Akrabra Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Jeg preloaded i går, da ble nedlastingen stoppet med en gang jeg prøvde å koble fra VPN. Det jeg gjorde var å koble til VPN i USA istedenfor Hong Kong da fikk jeg greit nok hastighet, så ble ferdig preloaded i går Skal du ha god VPN hastighet, må du bruke en VPN som koster penger, jeg bruker Private Internet Access koster 230 kr i året. Alle gratise VPNer er alt for dårlige til å laste ned med. Endret 17. november 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Er glad jeg ikke har tid til å spille før helgen... det der så bare stress ut. Spill så mye dere vil, men hold dere unna spoilere i denne tråden! 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Syns vi skal holde story relaterte ting vekk fra tråden ihvertfall en uke etter lansering, eller selvfølgelig legg det i skjul i teksten. Merker ihvertfall at jeg gleder meg ekstremt nå. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Noen andre som spiller i 1440P å sliter med at musepekeren er så sinnsyk liten at en støtt og stadi ikke finner den igjen ? UTROLIG irriterende, finner ingen plass å scale den opp heller, for håpe det bare er jeg som er blind, for en slik instilling er vertfall helt vitalt. Endret 17. november 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
VanH Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Syns vi skal holde story relaterte ting vekk fra tråden ihvertfall en uke etter lansering, eller selvfølgelig legg det i skjul i teksten. Merker ihvertfall at jeg gleder meg ekstremt nå. Ja, vær så snill å holde spoilers fra denne tråden hvertfall den første uken/måned. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Der var spillet ferdig lastet ned gitt... litt antiklimaks at jeg ikke kan spille det før fredag... :| Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Du trenger bare å starte preloaden på VPN , så skrur du den av når du har lastet ned 10 mb uten å skru av nedlastingen. Men å preloade den norske "versionen" å starte med VPN i ettertid er ingen problem. Hvis jeg forstår deg riktig, så kan jeg likevel jukse-aktivere det etter jeg har lastet ned preload? Den bare startet av seg selv før jeg fikk sjansen til å sette opp VPN. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Når spillet er lastet ned er det bare å aktivere en koreansk VPN, starte origins på nytt og starte spillet. Etter det kan du deaktivere VPNen igjen om du ønsker, men det kan hende du må bruke den igjen neste gang du starter spillet. Det spiller ingen rolle "hvor" du har preloadet spillet fra. Endret 17. november 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå