Crazy Joe Davola Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Dragon Age Inquisition Utvikler - Bioware Utgiver - Electronic Arts Dragon Age Inquisition tar utgangspunkt i Thedas, en selvskapt verden av Bioware. Du er The Inquisitor, en mann eller kvinne som er den eneste som kan lukke riftene til The Fade, stedet dødelige besøker når de drømmer. Som enten en Alv, Dverg, Qunari eller Menneske tar du opp kampen ved å starte opp en gammel organisasjon kalt The Inquisition. Les http://dragonage.wikia.com/wiki/Inquisition for mer informasjon. http://dragonage.wikia.com/wiki/Dragon_Age:_Inquisition har mer informasjon om spillet i seg selv. Andre linker - http://www.dragonage.com https://dragonagekeep.com/en_US Ting å bite seg merke i så langt. Handling - Handlingen tar plass I Orlais, inspirert av Frankrike under middelalderen. Kommer også til å besøke Ferelden og kanskje ett par andre riker. Raser - Rasevalg returnerer og Qunari er lagt til som en ny spillbar rase. Klasser - De tre standard klassene returnerer Mage, Warrior, Rogue. Hver klasse har tre mulige spesialisering muligheter. Alle klassene kan utstyre seg med hva de vil. Som eksempelvis gjør at Mages kan bruke full plate igjen. Store muligheter for at noe lignende Arcane Warrior returnerer. Gameplay - Vil være en god blanding av DA:O og DA2. Med sterkt fokus på sammensetninger tvers av klasse og litt mer jordnære animasjoner. Man vil ikke lenger få helse tilbake etter kamper, eller når man i det hele tatt er utenfor trygge områder. Dette gjør at potions igjen blir viktig. Dialog - Hovedpersonen kommer til å ha stemmeskuespiller og dialog treet fra DA2 vil bli brukt, dog kraftig modifisert. Du kan snakke med kompanjonger når man vil, sånn som DA:O. Romanser blir naturligvis en del av spillet i og med at det er Bioware. DA Keep - Save import er en del av spillet, men blir løst på en alternativ måte med Dragon Age keep. Det vil være en database der man kan sette opp en save med alle valgene fra første og andre spill i serien. Er nå i lukket beta. Utforsking - Vi er lovet ett mye større spill med fokus på store soner der mye foregår. Det er dog ikke åpen verden. Konsekvenser - Det blir også sagt at valgene vi har gjort i tidligere spill og valg vi gjør i DA:I vil ha store konsekvenser for hvordan ditt Thedas utvikler seg. Får vente og se. Spilletid - Spillet vil også bli nærmere lengden til DA:O. En vanlig gjennomspilling med minimalt av side oppdrag skal ta opp imot 50 timer. Nærmere 100 timer kreves for å gjøre alt og se alt. Verden vil være helt tilgjengelig etter hovedhistorien er ferdig og du kan fortsette der du slapp. http://youtu.be/f8xJMWRI-cA Endret 31. mai 2014 av Crazy Joe Davola 4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Gleder meg til det kommer. Har forhåndsbestilt det til PS4 for lenge siden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Skulle så ønske dette spillet kom med kontroller støtte til PC. Har spilt Dragon Age endel på PS3 å kjøpte det til PC for ikke så lenge siden. Synes kontrollene til PC var forferdelig knotete Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det ser faktisk enda verre ut enn Dragon Age 2, og det er ganske godt gjort. Jeg regner med dette var en konsollversjon, men PC-versjonen blir vel helt lik. 3 dialogvalg er i alle fall et opp fra Mass Effect 3. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Skulle så ønske dette spillet kom med kontroller støtte til PC. Har spilt Dragon Age endel på PS3 å kjøpte det til PC for ikke så lenge siden. Synes kontrollene til PC var forferdelig knotete Litt spesielt, jeg tror de fleste er enige om at mus og tastatur er overlegent for denne typen spill. 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg foretrekker en kontroller til sånne type spill. Skyrim er greit med mus og tastatur, men Dragon Age ble bare slitsomt føler jeg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvordan man kan påstå at kontroller er bedre i DA kan jeg ikke forstå. Iallefall ikke om man omfavner det isometeriske perspektivet. Og når det gjelder DA:3, virker som et gigantisk meh. Historien virker lite spennede, kommer sikkert til å slite med bioware dialoger, type, snilt, "slemt" og artig svar og awesome button. 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det så faktisk verre ut enn jeg hadde forventet. Skulle de ikke kombinere det gode fra DA1 og DA2? Det her ser jo mest ut som en ren DA2/TwoWorlds2-kombo. Lurer inn litt "tactical view" rundt 18min da, men for lite for sent. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er det Dragon Age 1 eller 2 dere snakker om angående kontroller? Ikke glem at Dragon Age 1 på PC og ganske forskjellig fra Dragon Age 1 på konsoll, men Dragon Age 2 er så vidt jeg vet ganske lik på begge. Inquisition minner meg mest om Elder Scrolls, men det ser jeg som svært positivt. Elder Scrolls har vært ræva lenge, så kanskje vi endelig får en verdig oppfølger til Morrowind? Til tross for at Inquisition ikke har noe med Elder Scrolls å gjøre, så klart. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvordan man kan påstå at kontroller er bedre i DA kan jeg ikke forstå. Iallefall ikke om man omfavner det isometeriske perspektivet. Og når det gjelder DA:3, virker som et gigantisk meh. Historien virker lite spennede, kommer sikkert til å slite med bioware dialoger, type, snilt, "slemt" og artig svar og awesome button. Jeg påstar ikke at kontroller er bedre, men jeg foretrekker en kontroller til sånne type spill. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ser helt ok ut, men er tydeligvis en helt annen sjanger enn Dragon Age: Origins 2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Haha! Dette er så latterlig etter at de lovet å ta til seg kritikken etter DA2. Kampsystemet er tydeligvis enda enklere, mindre taktisk og mer idiotisk enn i forrige versjon. Det verste er at de sikkert kommer til å fiske opp "spirituell oppfølger til Baldur's Gate"-kortet denne gangen også. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tror heller jeg bare fortsetter å tvinne tommler mens jeg venter på Project Eternity. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er ikke litt vel tidlig og begynne si at det for enkelt nå da? synes jeg hvertfall. skal uansett spille for story sin skyld. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nåja, alle vet jo at de første ti minuttene av et spill er representativt for hvordan de neste 50+ timene vil være. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tja, når de stort sett bare har levert skuffelser i det siste så har ikke jeg noe problem med å være skeptisk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ser den, og høyer med en sunn skepsis til Project Eternity. Hva har de gjort som er noe spesielt bra de siste årene? Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Syns det ser helt fantastisk ut, jeg da.. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ser den, og høyer med en sunn skepsis til Project Eternity. Hva har de gjort som er noe spesielt bra de siste årene? Det er ikke spesielt vanskelig å se hva slags spill dette er eller hvilken målgruppe det henvender seg til. Mange kommer til å elske DA3 og hate Project Eternity, og det er helt fair. Det er to veldig forskjellige spill. "Problemet" er at Dragon Age-promoteringen forsøker å gi inntrykk av at det er rollespill de lager, til og med rollespill som skal fange den gamle BG-ånden. Dette er en gimmick som mildt sagt grenser til usannhet. Da må de tåle litt tyn og latterliggjøring for de enkle spillmekanismene de presenterer. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 wow, det var imponerende, de klarte å drepe alt håp jeg hadde for at det skulle bli ett ok spill. Dette var elendig demo av abosult alle aspekter av spillet, dette viser hvorfor vi ikke kan ha fine ting. Og desverre blir nok ikke Project Eternity redningen, de har vist i intervju at de er like blinde for hva som gjorde infinity-engine spill bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå