Madridista1212 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 selger den for 2.300 så fikk jeg denne meldingen: "jeg er villig til å betale 3000kr for pakken (ps3 slim 240gb) pluss posten, e-post på [email protected]" så fikk jeg samme meldingen 4 min etterpå. fra nr +12134583753 bare tull dette her ja ? Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det er nok et amerikansk nummer. +1 en landskoden for USA og retningsnummer 213 er for Los Angeles. Det har vært mange svindelforsøk på forskjellige bruktmarked, spesielt med kjøpere/selgere fra andre land. Er du usikker, så selger du til noen andre. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg tipper de ønsker at kjøper skal forskuddsbetale til en utenlandsk bank, og blir lovet å få pengene tilbake samt de 3000,- Muligens kan kjøper sende penger via en hacket Paypal-konto og kanskje. Men pengene kan nok trådstarter se langt etter. Godt at det ringte en bjelle ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå