Husky Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skulle inn på ene harddisken min, men fikk opp denne feilmeldingen: "D: is not accessable. A device attached to the system is not functioning" Og da jeg skulle inn på en snarvei til en mappe på den harddisken, fikk jeg denne feilmeldingen: "The drive or network connection that the shortcut 'Shortcut to Marius.Ink' refers to is unavailable. Make sure the disk is properly inserted or the network resource is available, and then try again " Når jeg trykker 'Vis egenskaper' for harddisken, står det : "0 bytes used, of 0 bytes free" ..eller noe sånt! Dette skjedde helt plutselig. Prøde å koble til et digitalkamera med software like før, men det har vel ikke noe med dette å gjøre!? HÅPER på svar, for alle tingene min eligger innpå den harddisken.. På forhånd takk! Marius Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Diskprodusenter har diagnoseverktøy for nedlasting. Fortell hvilken disk du har så skal vi finne en link for deg. Men det er vel gode muligheter for at den disken er defekt. Og his du ikke har backup, så har du nettopp lært en lekse som mange lærer litt for sent: backup er nødvendig hvis du er glad i dataene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå