Gå til innhold

Tørker støv av Gitaren, trenger musikk tips

Marinius

Anbefalte innlegg

Hei

Etter en 3 årig pause fra gitarspilling, pakket jeg nå frem kassegitaren for å ha på internat!

Spilte aktivt i 6 år før jeg sluttet.

Men nå står jeg uten noter eller egentlig noen sanger å spille.

Hva liker jeg å spille?
Det meste. Tabs :w00t:

Spilte mye AC/DC, Guns N Roses, Dire strats og klassisk rock generelt +++

Men nå er gitaren litt for motsatte kjønns skyld og tenker mer sanger som Hurt, Fast car osv!

Så trenger forslag!!

Fyr på med forskjellige sanger! Åpent for alt

Endret av Marinius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye kult man kan spille, jeg har hatt noen år pause fra el-gitar nå, å kun spillt akustisk.. Skrevet en god del egne sanger, og laget mange akustiske versjoner av kjente Rockelåter...

Siste sangen jeg har spillt i det siste har vert Hey Brother - Avicii, kansje litt uten om det vanlige, men den er vanvittig kul å spille akustisk.

Ellers har jeg og spillt en del Lady Gaga og pop, her har jeg igjen laget egne versjoner av godt kjente sanger. Er bare å prøve seg frem. Utrolig mye artig man kan gjøre

Lenke til kommentar

mye kult man kan spille, jeg har hatt noen år pause fra el-gitar nå, å kun spillt akustisk.. Skrevet en god del egne sanger, og laget mange akustiske versjoner av kjente Rockelåter...

Siste sangen jeg har spillt i det siste har vert Hey Brother - Avicii, kansje litt uten om det vanlige, men den er vanvittig kul å spille akustisk.

Ellers har jeg og spillt en del Lady Gaga og pop, her har jeg igjen laget egne versjoner av godt kjente sanger. Er bare å prøve seg frem. Utrolig mye artig man kan gjøre

Takker for innspill! Hey Brother hørtes ganske tøft ut ja, gjerne del noe noter om du har :)

Kan ikke si jeg er god nok til å lage sanger selv enda, ikke er det helt min stil heller :p

Postgirobygget's Idyll er alltid en vinner!

Den var ikke dum!

Skal prøve meg litt på den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...