Gå til innhold

Rocksmith 2014 tråden!

Anbefalte innlegg

Har brukt maaaange timer på gitaren med første Rocksmith. Fra helt noob på gitar så har jeg faktisk fått litt skills :D

Gikk over fra første spillet til 2014 versonen. VELDIG forbedret interface/menyer og ting. Men jeg syns lyden fra gitaren i sangene er alt for lav. Noen som har tips/tricks for å øke denne?

Har økt lyden på kontrollpanel. Men øker jeg for mye så blir lyden fra gitaren forvrengt, og lyden under sangene øker minimalt.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke spesielt imponert over Rocksmith 1, da interfacet var for kronglete, opplæringen for vanskelig osv. Prøvde tappert likevel, men måtte gi opp. Men nå det er sagt elsker jeg Rocksmith 2014. Det er langt bedre på alle områder, og bare det å spillene sangene er mye enklere. I tillegg dukket alle DLC-sangene jeg hadde fra Rocksmith 1 automatisk opp i Rocksmith 2014. Digger sånt.

Men det jeg liker best er at det er så lett å finne frem sangene nå. Bare marker dem som favoritt og sorter på Favoritter, så har man alle sangene man liker på rekke og rad. Man slipper å lete etter sangen man nettopp hadde spilt, som i Rocksmith 1. Det gjør at man slipper å kaste bort tid på sanger man ikke liker, og kan heller trene på sanger man faktisk liker. Det gjør spillet mye morsommere, og jeg gleder meg til å spille mer når jeg våkner om morgenen. :D

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...