MrLuni Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Har brukt maaaange timer på gitaren med første Rocksmith. Fra helt noob på gitar så har jeg faktisk fått litt skills Gikk over fra første spillet til 2014 versonen. VELDIG forbedret interface/menyer og ting. Men jeg syns lyden fra gitaren i sangene er alt for lav. Noen som har tips/tricks for å øke denne? Har økt lyden på kontrollpanel. Men øker jeg for mye så blir lyden fra gitaren forvrengt, og lyden under sangene øker minimalt. Endret 12. november 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Var ikke spesielt imponert over Rocksmith 1, da interfacet var for kronglete, opplæringen for vanskelig osv. Prøvde tappert likevel, men måtte gi opp. Men nå det er sagt elsker jeg Rocksmith 2014. Det er langt bedre på alle områder, og bare det å spillene sangene er mye enklere. I tillegg dukket alle DLC-sangene jeg hadde fra Rocksmith 1 automatisk opp i Rocksmith 2014. Digger sånt. Men det jeg liker best er at det er så lett å finne frem sangene nå. Bare marker dem som favoritt og sorter på Favoritter, så har man alle sangene man liker på rekke og rad. Man slipper å lete etter sangen man nettopp hadde spilt, som i Rocksmith 1. Det gjør at man slipper å kaste bort tid på sanger man ikke liker, og kan heller trene på sanger man faktisk liker. Det gjør spillet mye morsommere, og jeg gleder meg til å spille mer når jeg våkner om morgenen. Endret 12. november 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Fixa forresten problemet. Ingame så var alt av lyd osv skrudd på 100, skrudde ned "music" til ca65 og da kommer gitarlyden mye mer fram. Kan forsåvidt skru den helt av og bare høre på din egen lyd og. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Får ta fram ein gammal tråd då...Hvorfor finner eg alle DLC sangene individuelt på steam, mens på PS4/PSN så finner eg noken individuelt og noken som berre må kjøpa i pakka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå