Moskus Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Ja, jeg er ofte innom Diskusjon.no, men jeg er ikke i Oslo, og denne meldingen begynner å bli ganske så irriterende: Jeg kan se behovet for å vise dette, men hvor er valget for å fjerne den? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Enig med deg. Midlertidig løsning er å fjerne den selv med CSS-fikser til enten Firefox eller Chrome. Pluginen heter "Stylish". Koden som skjuler den er: #mainContent .message { display: none !important; } Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg har laget en rask løsning for å skjule meldingen resten av nettleserøkten. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Flott! Men hvordan får jeg brukt den? Ser fremdeles en melding på toppen... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Tja. Trykk på knappen? Det fungerer fint her hvertfall, men du må ha Javascript aktivert. Hvis det er en spesiell nettleser det ikke fungerer i, så får du si fra. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Tja. Trykk på knappen? Hvilken knapp? Siste Chrome, javascript aktivert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde glemt de andre forumutseendene. Beklager Fikset nå. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Jeg hadde glemt de andre forumutseendene. Beklager Fikset nå. Takk, takk og tusen takk! EDIT: Et godt forsøk, men det skjer ingenting når jeg trykker på knappen... Endret 18. november 2013 av Moskus Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Noe mer om dette? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Noe mer om dette? Jeg ser nå du bruker IP.Board-utseendet, det er noe ekstra Javascript som ikke lastes inn der fordi det egentlig ikke er helt meningen at dette forumutseendet skal være i bruk eller noe vi skal bruke utviklingstid på. Jeg har ikke tid til å fikse det akkurat nå, men kan ta det i løpet av dagen. Det fungerer i de andre forumutseendene. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Det fungerer i de andre forumutseendene. Mulig. Men IP.Board er det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå