LordErr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan ikke legge til temaer så raskt etter hverandre, prøv igjen om en liten stund. Dette var feil meldingen jeg fikk når jeg skulle prøve å legge til et tema. Det merkelige var at jeg ikke hadde lagt til noe tema tidligere, faktisk nesten en uke siden. Derfor er jo dette en helt urelevant feil melding. Synes det bare var litt rart. Edit: Det kom plutselig opp 3 stykker. Temaet var " Tips om nye nyheter?". Jeg slettet de 2 andre. Feilmeldingen fikk jeg i alle tilfeller, og jeg trodde at temaet aldri ble postet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er vell ikke du som kan ha trykket send 2/3 ganger på likt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 fikk faktisk samme beskjeden i dag da jeg skulle svare på et innlegg,aldri opplevd dette før Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Nei. Jeg prøvde 3 ganger (med ca 1-2mins mellomrom). Alle med samme feilmelding. Jeg fikk feilmeldingen, men temaet ble postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå