Gintoki Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hey, jeg angrer litt på å ha kjøpt cosmos II ultra pga tyngden den endte med å ha å skal levere den tilbake på angrefristen på komplett, å tenkte da å velge et greit midi tower som har disse kriteriaene:God kjøling selv for dual/tripple gpuhelst usb 2.0 + usb 3.0 i kabinettetstøtte for 6 lagringer å at lagringenes koblinger skal peke mot andre siden av kabinettet slik at kablene ikke synsÅ slike som jeg ikke vet hva er:Må helst være fra komplett.noEr samme hvilken pris det er. Men må være midi slik at den vil være lett å flytte rundt på. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Det du ser på bildet er hull for å trekke / skjule kabler fra strømforsyning, hdd osv. Gummien er der for å ikke skade ledningene. Kunne noe sånt være av interesse? Endret 14. november 2013 av xClaymanx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Nå har sikker du en del hardware også som vil påvirke vekten. R4 er det jeg foreslår. Pent og stillegående kabinett som ikke veier alt for mye og har følger vel så og si kriteriene dine. Du kan få kjøpt windowed ed. om etter ønske. Endret 14. november 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Det du ser på bildet er hull for å trekke / skjule kabler fra strømforsyning, hdd osv. Gummien er der for å ikke skade ledningene. Kunne noe sånt være av interesse? Korreksjon, jeg vet hva de er, men husker ikke hva man kalte dem Og helst et kabinett med støtte for 780 SLI Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 R4 støtter 780 SLi. Har kjørt CFX i det og funket supert. Lenke til kommentar
waz fuzion Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Fd r4 anbefales ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå