Olav Leistad Hove Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Svevende brygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Olav. Dette bildet fanget oppmerksomheten med en gang jeg fikk se det ! Jeg synes komposisjonen er svært bra, og både skarphet, farger og lys bidrar til å gi bildet en rolig, harmonisk og "god" stemning, som blir ytterligere forsterket av det rolige vannet, gjenspeilingen fra trærne, og den tynne tåkedisen i bakgrunnen til høyre. ! Dette bildet er usedvanlig vakkert, etter min oppfatning ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Takk skal du ha Albert for gode tilbakemeldinger! Fint å få dele denne spesielle naturopplevelsen med dere alle. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Olav. Et nydelig harmonisk bilde. Vakker natur med flotte farger. Lyset er perfekt, og komposisjonen likeså. Et bilde som gir ro i sjelen. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Takk skal du ha Lisbeth. Ro er stikkord her ja. Den som hadde den hytta som jeg sto foran og tok bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg