Bruker-163290 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kjører du bajas er den ferdig på en måned. Aldri over 3k rpm kald (la turboene snurre rolig også, så rooolig på pedalen), start den så få ganger du kan på vinteren og bytt olje 2 ganger i året. Enkle grep for en sunnere bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 200sx S13 eller S14, S14A kan kanskje bli vanskelig å skaffe til den prisen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 E klasse coupe w124 karosseri. 24v modellen har en finfin sekser. Har selv eid en w124 med den sekseren, mekanikern min gratulerte meg :-) enkle å jobbe med og gode å kjøre. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 (endret) kan dere legge med linker til bilene dere foreslår? gjerne hvorfor dere foreslår de og Han vil at jeg skal ha Honda Civic eller HRV, men disse er så veldig kjedelige og ikke noe fine å se på. Liker biler som ser sinna/aggresive ut, så bare å skyt ut med forslag! Bilen skal brukes til og fra skole, venner og faren min, og av og til til sverige, geilo og lange turer. så den må tåle litt mer enn bare rolig kjøring under 3k på turtelleren Endret 12. november 2013 av Rubenevo Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Her blir dere bedt om å foreslå sportsbiler, så kommer folk med saker som en 124 fra Mercedes, Honda Civic, Nissan 200SX og sånt.. Dere har misforstått noe vesentlig, ingen av disse bilene er sportsbiler. 1 Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Er det forresten lov til å ha 4 personer i Audi TT? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Alle er derimot litt morsomme biler å kjøre og de koster mindre enn 80 000.- du får komme med råd da om istedet for å rakke ned. Nissan 200SX er en sportsbil, selvom du sikkert vil klassifisere det som uggen riskoker. Mercedesen posta jeg fordi faren hans var mekaniker og ville antageligvis godkjenne et slikt kjøp. Er det forresten lov til å ha 4 personer i Audi TT? Det er lov men det er trangt baki. Skikkelig trangt. 1 Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Alle er derimot litt morsomme biler å kjøre og de koster mindre enn 80 000.- du får komme med råd da om istedet for å rakke ned. Nissan 200SX er en sportsbil, selvom du sikkert vil klassifisere det som uggen riskoker. Mercedesen posta jeg fordi faren hans var mekaniker og ville antageligvis godkjenne et slikt kjøp. Det er lov men det er trangt baki. Skikkelig trangt. Så lenge det er lov så er Audi TT beste kandidat foreløpig. Men kom gjerne med flere forslag! Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 hei! Vet noen av dere om noen fine og morsomme sportsbiler til under 80.000? helst 4 seter, men er den fin nok holder 2. Vil ha en bil som snur litt hoder og som kan gi fra seg litt ut fra kryss osv. Hva betegner du som sportsbil?Jeg kan anbefale en Mercedes CLK230 kompressor,coupé med nok plass til 4 og masse krefter,finnes som kabriolet også.Min bror kjøpte en sånn bil og er kjempefornøyd,veldig driftsikker bil og hvis noe ryker er billig å skifte da CLK har samme deler som E-klasse fra samme periode,masse brukte deler på finn. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Hva betegner du som sportsbil?Jeg kan anbefale en Mercedes CLK230 kompressor,coupé med nok plass til 4 og masse krefter,finnes som kabriolet også.Min bror kjøpte en sånn bil og er kjempefornøyd,veldig driftsikker bil og hvis noe ryker er billig å skifte da CLK har samme deler som E-klasse fra samme periode,masse brukte deler på finn. Sportsbil for meg er en bil som har stive dempere, ikke for stive, lav, sprek og stilig. CLK230 var en veldig fin bil, det er en bil jeg kunne tenke meg å ha Endret 12. november 2013 av Rubenevo Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Sportsbil for meg er en bil som har stive dempere, ikke for stive, lav, sprek og stilig Sjekk ut denne,er ikke noe kompressor på denne men den har gått lite og har en del utstyr,spesielt park sensor som er sjelden på biler for 13 år siden. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44995252 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hva med et litt annet alternativ... Om den er stilig blir subjektivt, men flott å kjøre, "riktig " lyd, V6 / 190 Hk og romslig med plass: Alfa 156. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Elsker porsche, men en så gammel bil bryter vel fort sammen? Ikke nødvendigvis. Fordelen med at den er såpass gammel er jo at den er svært enkelt skrudd sammen. I tillegg er den veteran, noe som fort sparer deg mange kroner i registrering o.l Har en kompis som kjøpte seg en 944 for ca. et år siden. Han er veldig fornøyd med sin. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Toyota Clica er ikke sportslig. Da hadde jeg heller kikket på Mr2 fra nittitallet, 156hk og midtmotor i et fint chassis. Det finnes varianter av celica som er sportslige, selvom de fleste kanskje ikke kjenner til de, og de antagelig ligger utenfor busjettet til TS Eksempel på sportslig celica http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44757062 En annen toyota som jeg anser å være sportslig http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44477590 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 GT4 ST205 er vel ikke akkurat en bil "ingen" kjenner til. Det er likevel er celica med firehjulstrekk og mer effekt. De gamle Supraene er i en helt annen klasse en MKIV. MKIV er en av de mest geniale bilene noen sinne, men alle de andre er bare helt greie, du får ikke en litt dårligere Supra, du får en Corolla på anabole steroider. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 200sx er sports bil, ferdig snakka. Ingen supersportsbil, men har alle egenskapene ellers. Vil tro du får en rimelig velholdt S13 til den prisen, solgte min for snart 4 år siden til 85 000 med stage 2 oppsett og ca 280hk. Hadde aldri problemer med den og var en sprek og lettkjørt bil! Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 mange bra forslag her! men har regnet på det, tror jeg kommer til å ha + - 140.000- 150.000 neste år. Endrer det da forlagene og type bil jeg kan ha? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Selvfølgelig. Bmw 3 serie coupe? Sekser, vbakhjuøstrekk og nydelige kjøreegenskaper :-) Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 Selvfølgelig. Bmw 3 serie coupe? Sekser, vbakhjuøstrekk og nydelige kjøreegenskaper :-) har du noen linker? Er veldig fan av BMW, Audi, Porsche osv, den type biler Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44459887 hva med denne? Elsker BMW og deres aggressive utseendet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå