Cuneax Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Flere konseptbilder er frigjort.Slik blir Apples futuristiske hovedkvarter Lenke til kommentar
StanlyHD Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Takk, skal ha framlegg om apple ganske snart og tenkte jeg kunne vise hvordan apple startet i en garasje og endte i et hovedkvarter som det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Yay apple, android kan gå å bite seg selv... Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Takk, skal ha framlegg om apple ganske snart og tenkte jeg kunne vise hvordan apple startet i en garasje og endte i et hovedkvarter som det. Det er ikke Apple's hovedkvarter, det er et konsept av City of Cupertino... (hvis det var det du mente) 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Yay apple, android kan gå å bite seg selv... Hva i granskauen har dette med Android å gjøre? Edit; Kanskje du mener at Google kan bite seg? Android er vel egentlig ikke et firma med eget hovedkvarter tror jeg.... Endret 12. november 2013 av Dante's Inferno 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Hva i granskauen har dette med Android å gjøre? Edit; Kanskje du mener at Google kan bite seg? Android er vel egentlig ikke et firma med eget hovedkvarter tror jeg.... Siktet til android telephonen, vet det er stor krig mellom iiphone og android Edit, google kan faktisk gå og bite seg også etter det de har gjort mot youtube Endret 13. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Takk, skal ha framlegg om apple ganske snart og tenkte jeg kunne vise hvordan apple startet i en garasje og endte i et hovedkvarter som det. Det er ikke Apple's hovedkvarter, det er et konseptav City of Cupertino... (hvis det var det du mente) Det er vel Apples rendringer av deres nye hovedkvarter som de har vist til City of Cupertino i godkjenningsprosessen? Endret 12. november 2013 av Nimrad Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ser da ut som mange andre kontorbygg. Mange journalister og fanboys tror visst alt er helt nytt og unikt bare de ser en apple-logo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg