Paola Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Ja, her var det mange gode svar folkens. Tusen takk! Lenke til kommentar
Yelsent Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg kan gi deg litt tips da en av mine beste venner studerer juss ved UiB. Selv går jeg også landskapsarkitektur, så det er mulig vi har passert og sett hverandre i gangene på campus. Min venn som går juss ved UiB virker fornøyd og er nå på fjerdeåret med et helt ok snitt. Han leser og pugger ikke så alt for mye, men han er ganske oppegående fra før, så det er et stort pluss å som utgangspunkt. Du må nok belage deg på en del lesing, særlig om du vil ha C og oppover - noe folk allerede i tråden har påpekt.Du bør bare vite at en såpass arbeidsmengde du har møtt på så langt på LA er å forvente hos de aller, aller fleste seriøse studier ved universitetene i landet. Jeg husker at førsteåret på LA var utrolig tidkrevende (det du beskriver med tid og arbeidsmengde stemmer akkurat) og jeg opplevde det som et gigantisk steg fra det å ta årsstudium på høgskole. Likevel angrer jeg ikke et sekund på veivalget mitt.Juss, medisin, siviløkonom, arkitekt - det er en grunn til at disse gruppene generelt sett ligger i øvre sjikt når det kommer til inntekt (og til dels status) i samfunnet vårt. Man må jobbe mye og lenge. Men min personlige mening er at det absolutt er verdt det. Lykke til! Endret 28. november 2013 av Yelsent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå