Joachim_F Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 FTL: Advanced Edition kommer neste år, sammen med iPad-versjon.Populære FTL får oppgradering Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg kan ikke noe annet enn å hoppe litt på kontorstolen av glede! 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Avellone + FTL. Det var ikke en kombo jeg forventet å se. Gleder meg til mer FTL. Sier som i Humble Store-tråden: De var på tide! 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Helt fantastisk! Spilte meg lei, men nå blir det vell gøy igjen! Lenke til kommentar
Erlend- Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Dette spillet er jo som skapt for iPad. Strålende nyheter for alle med iPad! (meg selv ikke inkludert =/ ) Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Gode nyter dette, men kan ikke forstå at iPad blir prioritert foran Android nettbrett. Hadde glatt kjøpt dette på nettbrettet, kjekt å ha noe slikt å sitte med når en er bortreist på jobb 2 Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Svært gode nyheter. Har hatt ufattelige mange spennende og morsomme timer med dette spillet Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 "Hvis det skulle vise seg at du liker originalen bedre kan du skru av alt det nye innholdet i spillets innstillinger." Jeg skulle ønske det var flere som gjorde det på denne måten. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 FTL Advanced Edition ble utgitt tidligere i dag. Mitt siste eventyr (endte tragisk, ja): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå