Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei! Jeg lurer på hvordan arbeids markedet er for en grafisk designer? Skjønner at de sikkert har en ansatt i lokal avisa, kanskje en på reisebyrået osv. Men er det noe stort jeg går glipp av her? Hvor jobber de? Er det vanskelig å få seg jobb? Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Mange jobber i reklamebyrå. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 NRK har en egen stor grafisk avdeling, uten at jeg vet hvor mange som jobber der eller om alle har grafisk utdannelse. Det er ganske naturlig at TV-kanaler har grafiske designere for å designe grafikk til TV og plakater og lignende. Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Ok så utenfor de aller største byene så er det kanskje ikke så mange jobber til grafisk designere? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Du kan jo også gå freelance og ta jobber som kommer, har ein venn som er lærling on han driver å tar ein del jobber på fritida 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Trykkerier er det mange av.. feks Copycat og forlagene til universitetene, de besitter store grafiske avdelinger(..og maskiner) 1 Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Du kan jo også gå freelance og ta jobber som kommer, har ein venn som er lærling on han driver å tar ein del jobber på fritidaVet du litt om hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Vet du litt om hvordan det fungerer? Det er diverse sider der ein kan legge seg ut som oppdragstaker, ein kan også legge ut prosjekter på Behance der kan folk legge merke til deg og tilby det forskjellige jobber ( er i det minste det vennen min har gjort ). Om ønskes kan eg sjå litt meir på det seinare og spør han om nokre av sidene? 1 Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Det er diverse sider der ein kan legge seg ut som oppdragstaker, ein kan også legge ut prosjekter på Behance der kan folk legge merke til deg og tilby det forskjellige jobber ( er i det minste det vennen min har gjort ). Om ønskes kan eg sjå litt meir på det seinare og spør han om nokre av sidene? Tusen takk! Det hadde vært kjempefint Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tusen takk! Det hadde vært kjempefint Har du skype eller foretrekker du kontakt over forumet? (tenker berre det er lettere å sjå når nokon prøver å seie noko over skype) Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Har du skype eller foretrekker du kontakt over forumet? (tenker berre det er lettere å sjå når nokon prøver å seie noko over skype) jeg bruker faktisk ikke aktor :sSkype skylle drt stå! Jøss da! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 jeg bruker faktisk ikke aktor :s Skype skylle drt stå! Jøss da! Nå datt eg heilt av xD Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Nå datt eg heilt av xD Hehe sendte deg melding isteden jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå