Gå til innhold

DayZ trenger bedre ytelse før alpha-utgaven slippes

Anbefalte innlegg

Enig med at zombiespill som regel er dritt (med visse unntak selvfølgelig). Men selvom det er zombier i DayZ, så vil jeg ikke klassifisere det som et zombiespill, kommer selvfølgelig helt an på hva man selv gjør i spillet. Men å putte dette i samma sjanger som f.eks deadrising og left for dead blir feil. Det blir som å sammenligne farm simulator og Wow, for begge har kuer og sauer.

Vel det er i høyeste grad et spill der zombier er en av hovedtruslene så jeg vil fortsette å betegne det som et zombiespill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den største trusselen er selvsagt andre spillere. Og det er vanskeligere å holde seg unna spillere utstyrt med våpen som har lang rekkevidde enn de som er dårligere utstyrt. Så, kortere svart: ja.

De/du(?) har ikke vurdert å endre spillestil ettersom våpen/utstyr de/du(?) har altså? Eller samarbeide med andre løser som regel problemet mot en sniper, har du en kikkert, en smoke eller en flare når det mørkner og tenker strategisk skal jeg love deg at snipere er som regel ikke noe problem. Derimot spiller man som man gjør i bf, cod, etc. Så skjønner jeg at man blir eid av dem. Back to the point. Holde seg unna snipere er som regel ikke et problem i det hele tatt om man kan å planlegge foran seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...