ehauger Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Lensrentals inviterer til en fotokonkurranse utenom det vanlige. Endelig en skikkelig nerdete utfordring Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det er den første internasjonale fotokonkurransen jeg deltar på. I tillegg til til de fantastiske premiene, så vil også vinnerene få en trofe. Med stavefeil 2 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Litt morsomt. Trodde det var en forumutfordring etter overskriften i lista. --- Hva betyr hors_category ? Endret 12. november 2013 av pybalto 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Litt morsomt. Trodde det var en forumutfordring etter overskriften i lista. --- Hva betyr hors_category ? Vi bør kanskje lage vår egen utgave på forumet Hors Catégorie er en betegenlse som kommer fra Tour de France, og betyr noe sliks som ekstrem kategori. I dette tilfellet, er det mer en samlesekk der deltagerene selv lager sin egen kategori og poster et passende bilde i den. Endret 12. november 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Lurer på hvor mange bilder de kommer til å få inn i Hors Catégorie som involverer hest. Jeg mener, når først troféet er feilstavet, så kan man jo like godt gjøre et poeng ut av å misforstå kategoriene. 2 Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det er den første internasjonale fotokonkurransen jeg deltar på. I tillegg til til de fantastiske premiene, så vil også vinnerene få en trofe. Med stavefeil Nej da, det er bare en ekstra udfordring at lave alle billederne under en tur til Grækenland. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Vi bør kanskje lage vår egen utgave på forumet Hors Catégorie er en betegenlse som kommer fra Tour de France, og betyr noe sliks som ekstrem kategori. I dette tilfellet, er det mer en samlesekk der deltagerene selv lager sin egen kategori og poster et passende bilde i den. I TdF betyr HC "utenfor kategori", og er betegnelse for en stigning som er så tung at de ikke kan kategorisere den. På bakgrunn av hva som stod hos lensrentals så oversatte jeg det til "åpen kategori". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 I TdF betyr HC "utenfor kategori", og er betegnelse for en stigning som er så tung at de ikke kan kategorisere den. På bakgrunn av hva som stod hos lensrentals så oversatte jeg det til "åpen kategori". Det høres fornuftig ut, og ut i fra bidragene så langt, så passer "åpen kategori" godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg