Npt Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei, etter at jeg mistet festespennene mine til min Zalman7000acu og hverken zalman eller microplex ville sende meg nye, fant jeg ut at jeg måtte ha en ny kjøler. Har lagt inn en bestilling på En THermalright SP-94 og en zalman 92mm vifte, men lurer på om dere har noen bedre tips? Skal være luftbasert:p Lenke til kommentar
Npt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Koselig Da håper jeg microplex er raske på å sende. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 De har vært det når jeg har bestilt.. de er også VELDIG greie og raske når det gjelder returer av feil sendt vare.. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei, etter at jeg mistet festespennene mine til min Zalman7000acu og hverken zalman eller microplex ville sende meg nye, fant jeg ut at jeg måtte ha en ny kjøler. Svakt. Thermalright sendte meg en hel pose skruer, stag, og skiver med rekommandert sending fra Taiwan, da jeg mailet dem og ba om fire av de selvklebende putene som skal på undersiden av ribba. De klarte selvfølgelig ikke å legge ved putene jeg trengte, men det er tanken som teller Lenke til kommentar
Npt Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe. Jeg fikk en rimelig drøy mail fra microplex. "Vi har dessverre ikke slike pinner på lager" Selvfølgelig har dere det! Dere selger jo pakker med akkurat slike pinner i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå