Gå til innhold

Nye høytalere og lydkort

Anbefalte innlegg

Min Høytaler, altså den ene gikk i stykker, så jeg bestemte meg får og kjøpe nytt lydort og høytalere.

Det jeg sitter med nå er 1 ødlagt høytaler og et vanlig lydkort som er intrigert hovedkortet.

Skal bruke max 800kr på høytaler og lydkort.

Jeg skal bruke det til og høre musikk og til spilling.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du blir sikkert fornøyd.. De Creative settene jeg har hatt syns jeg det har vært bra lyd i. Og jeg sitter med et SB live! 1024 Player. Og det er et gammelt lydkort, og jeg syns det forsatt gjør nytten sin når det gjelder spill og musikk.

Audigy 2 er jo noe av det beste du kan få tak i, så du blir sikkert fornøyd.

Lenke til kommentar

At audigy 2 kortet er bedre enn Terretec Aureon 5.1/7.1 er jo ytterst tvilsomt

Sitat hardware.no

Til spilling fungerte kortet også meget bra. Det virker ikke like intenst som Audigy 2, men detaljene kommer mer frem med dette kortet. Vi holder kanskje en knapp på Audigy 2, men den er liten. Man kan kanskje si at Terratec spiller litt mer elegant.

Terratec Aureon 7.1 var forøvrig testens beste på ren musikk

Vi vil likevel ikke nøle et sekund med å anbefale Terratec 5.1 Sky eller 7.1 Space til noen som kanskje synes at musikk er litt viktigere eller som ønsker en litt mer åpen og detaljert lyd når man spiller.

Til musikk er det kanshe vel så bra, men forskjellen er uansett minimal...

Jeg ville heller valgt Terratec..

Hele testen finnes her: http://www.hardware.no/tester/lyd/mellomkl...e_roundup_2003/

Forskjellen på retail og bulk er som vanlig utstyr og programvare, du vil nok klare deg finfint med bulk utgaven av audigy 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...