JonHa Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Lake Louise, Alberta Canada Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Jonha. Flott utsyn over et imponerende fjellmassiv, . dette må være et eldorado for både skientusiaster og geologer ! ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Jonha. Flott utsyn over et imponerende fjellmassiv, . dette må være et eldorado for både skientusiaster og geologer ! ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for hyggelig kommentar Albert! Ja dette området er absolutt et Eldorado og det fine er at området ligger bare to timers kjøring vest av Calgary. Hver gang jeg er her oppe er jeg like fascinert. :-) Mvh, Jon Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei, Jonha. Flott utsyn over et imponerende fjellmassiv, . dette må være et eldorado for både skientusiaster og geologer ! ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Som geolog kan jeg si at er slikt bilde i seg selv er ganske spennende! Sjekk den lagdelingen! Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Som geolog kan jeg si at er slikt bilde i seg selv er ganske spennende! Sjekk den lagdelingen! Takk for kommentar. Jeg har flere nærbilder av de lagene, i alle mulige variasjoner og farger. En kan til sine tider nesten bli måløs og full av beundring og begeistring. Følg med - to be continued. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg