Stoddart Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Heisann! Ettersom tiden har gått så begynner jeg få taket på PC software. Men lyd? Nah.Så, etter å blitt drita lei headsett med skurrelyd, utydelig lyd, "poppe" lyder osv på mikrofon. Så har jeg funnet ut at jeg likesågreit kan bruke penger på en standalone mikrofon (ala Samson C01U) også hodetelefoner uten mic. Men, jeg aner ikke hva som finnes. Har ikke noe lydkort, så må ha USB om det skal bli noe 'surround' lyd. Driver hovedsakelig med gaming, så det vil vel bli hovedpri. for lyden. Vet det ble litt lite info, men jeg vet 0.01 om dette! Oh, og pris... får man ta som det kommer. Ikke det billigste og det dårligste, hadde tenkt å bruke 1500-2000kr totalt (inkl.mic) så, jah. Men klart, jo billigere jo mer kan jeg bruke på annet. Trådløst er heller ikke dumt, er nok ledningspaghetti her fra før! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Denne har fått mye skryt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499134 Satt å vurderte om jeg skulle gå for en selv å bytte ut min Tritton Ax Pro. Anbefaler at du kjøper deg et lydkort etterhvert. Forskjellen er enorm i forhold til hva det innebygde lydkortet klarer å levere. Endret 12. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Denne har fått mye skryt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499134 Satt å vurderte om jeg skulle gå for en selv å bytte ut min Tritton Ax Pro. Anbefaler at du kjøper deg et lydkort etterhvert. Forskjellen er enorm i forhold til hva det innebygde lydkortet klarer å levere. Bikker totalbudsjettet mitt en smule, men, det får vel kanskje gå! Jah, regner med at det blir en ny maskin innen April, er sjanse for at jeg dytter med ett lydkort også, men får se ann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå