Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Stokkand på vingene ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei Albert. Kjempebra blinkskudd av stokkanda. Skarpt og fint og med tydelig fart på vingene. Her er det gitt full guffe for å komme opp. Selv vanndråpene må gi tapt. Et fascinerende skue. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hei Albert. Kjempebra blinkskudd av stokkanda. Skarpt og fint og med tydelig fart på vingene. Her er det gitt full guffe for å komme opp. Selv vanndråpene må gi tapt. Et fascinerende skue. Mvh, Jon Hei, Jonha. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Først trodde jeg du hadde lært anda å hoppe også Men så ser jeg at dette er et drivende godt bilde av andas Take-off. Skarpt og fint. Du har ikke mange sekundene på deg så godt gjort. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Først trodde jeg du hadde lært anda å hoppe også Men så ser jeg at dette er et drivende godt bilde av andas Take-off. Skarpt og fint. Du har ikke mange sekundene på deg så godt gjort. Hilsen Olav Hei, Olav. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Det går fort unna, ja, - så det blir endel bomskudd, også. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Syns du og Nikon har fått bra dreis på fuglebildene, Albert! Her har du full klaff med fokus og skarphet og fine farger i miljøet. Herlig! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Syns du og Nikon har fått bra dreis på fuglebildene, Albert! Her har du full klaff med fokus og skarphet og fine farger i miljøet. Herlig! Hei, Jan Egil. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Ja, Nikon'en har vært til stor fotoglede, så langt. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei Albert. Donald kan mer enn å vralte rundt. Spretten når han vil. Du er virkelig flink med "fævvel i farta" Albert. En sann fryd å se på bildene dine Alt er så fantastisk skikkelig gjort Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Skarpt så det holder meget flott Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hei Albert. Donald kan mer enn å vralte rundt. Spretten når han vil. Du er virkelig flink med "fævvel i farta" Albert. En sann fryd å se på bildene dine Alt er så fantastisk skikkelig gjort Hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og positiv kommentar nok engang ! Fascinasjonen ved å se hvordan fugler manøvrerer i lufta i stor fart har nesten alltid opptatt meg, og da kanskje spesielt svalene, som lynraskt forlater og ankommer redet ! Hvordan greier de små fuglene som veier noen få gram å beregne fart og nedbremsing m. m., nesten uansett vindforhold ? Det er mye å undre seg over ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Skarpt så det holder meget flott Albert. Hei, Kai Petter. Tusen takk for nok en hyggelig og positiv tilbakemelding fra deg ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg