1-600-DOCTORB Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Nå som Lovefilm er konk, finns det noe som helst tilbud for dette i Norge? Når jeg ser tilbudet gamefly etc har, må jeg si det er litt kjipt å ikke ha noe lignende i Norge.. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hadde jo vært greit å starte en slik bedrift.. Ser for meg det hadde vært mulig å innhente litt cash på det. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg brukte en dansk spilleie-butikk en periode. Husker ikke hva den het da det er så lenge tiden. Det gikk kjapt og greit og kunne like godt vært en norsk tjeneste. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Hadde jo vært greit å starte en slik bedrift.. Ser for meg det hadde vært mulig å innhente litt cash på det. Hehe tenkte på det samme selv, evt franchiset gamefly etc. Jeg brukte en dansk spilleie-butikk en periode. Husker ikke hva den het da det er så lenge tiden. Det gikk kjapt og greit og kunne like godt vært en norsk tjeneste. Du får skrike ut hvis du kommer på det Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Eg hadde lett stilt opp med en butikk lignende gamefly! Evt spyttet ut noe cash for å starte franchise Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Her er en side for bytte av spill. Er ikke leie, men er kanskje av interesse for noen. har selv brukt den tidligere. Fungerte bra. Eneste var lang ventetid på de nyeste spillene, men det var forventet. http://www.goozex.com Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Å leie spill har vel nærmest dødd ut? Da jeg spilte på NES og SNES så leide jeg flere spill enn jeg kjøpte, rett og slett fordi spillene var mye dyrere og leie kunne man gjøre for under en femtilapp, og annenhver kiosk og beninsstasjon hadde et utvalg leiespill. Nå kan jeg ikke huske sist jeg så noe slikt. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 OnePlay har noe sånt. De er i danmark eller noe, men shipper til norge uten problem. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tror dere at det hadde vært interesse for noe slikt i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå