Gå til innhold

Sende pakke anonymt

Tord92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når jeg mottar a-post blant annet, står ikke avsender navnet på? det står bare mottaker.. hadde vel vært lettere istedenfor å virke mistenksom,da jeg bor i en liten bygd med 150 innbyggere,der alle vet hvem jeg er - inkludert dama på postkontoret :)

Lenke til kommentar

Men når jeg mottar a-post blant annet, står ikke avsender navnet på? det står bare mottaker.. hadde vel vært lettere istedenfor å virke mistenksom,da jeg bor i en liten bygd med 150 innbyggere,der alle vet hvem jeg er - inkludert dama på postkontoret :)

Send fra nabobygda da vel
Lenke til kommentar

Ja, og man kan også sende "pakker" som brevpost, om det er mindre pakker. Det er visse mål de går etter. For brevpost trenger man ikke engang skrive fiktivt navn.

hvordan går man frem for å få sendt som det?noe spesielt de kaller det? når jeg sender som norgespakke går jo jeg bare bort å sier jeg skal ha en norgespakke :)

Lenke til kommentar

hvordan går man frem for å få sendt som det?noe spesielt de kaller det? når jeg sender som norgespakke går jo jeg bare bort å sier jeg skal ha en norgespakke :)

Sjekk om pakken kvalifiserer for brevpost. Ved å gå inn på posten.no eller skrive inn mål og vekt her. Om dette går, kan du bare si du skal sende det som brev. Enten A- eller B-post.

Ehrm.

Nei er jo ulike prisklasser for de ulike størrelsene da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...