Tord92 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei.Vil sende en pakke anonymt,der mottaker ikke ser hvem det er fra. Hvordan gjør man det?A-post er det en mulighet?Hvordan skaffer man slik innpakning man sender i A-post. Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Bare send norgespakke på normalt vis og skriv et fiktivt navn som avsender. Jeg har flere ganger sendt pakker der avsender står som Juhl E. Nissen, Nordpolveien 1 Endret 11. november 2013 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Men når jeg mottar a-post blant annet, står ikke avsender navnet på? det står bare mottaker.. hadde vel vært lettere istedenfor å virke mistenksom,da jeg bor i en liten bygd med 150 innbyggere,der alle vet hvem jeg er - inkludert dama på postkontoret Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja, og man kan også sende "pakker" som brevpost, om det er mindre pakker. Det er visse mål de går etter. For brevpost trenger man ikke engang skrive fiktivt navn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Men når jeg mottar a-post blant annet, står ikke avsender navnet på? det står bare mottaker.. hadde vel vært lettere istedenfor å virke mistenksom,da jeg bor i en liten bygd med 150 innbyggere,der alle vet hvem jeg er - inkludert dama på postkontoret Send fra nabobygda da vel Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Ja, og man kan også sende "pakker" som brevpost, om det er mindre pakker. Det er visse mål de går etter. For brevpost trenger man ikke engang skrive fiktivt navn. hvordan går man frem for å få sendt som det?noe spesielt de kaller det? når jeg sender som norgespakke går jo jeg bare bort å sier jeg skal ha en norgespakke Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 hvordan går man frem for å få sendt som det?noe spesielt de kaller det? når jeg sender som norgespakke går jo jeg bare bort å sier jeg skal ha en norgespakke Sjekk om pakken kvalifiserer for brevpost. Ved å gå inn på posten.no eller skrive inn mål og vekt her. Om dette går, kan du bare si du skal sende det som brev. Enten A- eller B-post. Ehrm. Nei er jo ulike prisklasser for de ulike størrelsene da. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei. Hvordan skaffer man slik innpakning man sender i A-post. Takk Det rimeligste stedet vil vel være Clas Ohlson, Ellers går det fint an å sende med hjemmelagd emballasje. PS: Vil ikke dette være litt slemt mot mottaker? Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 er bare ett par røykpakker dette her,så skulle vel tro det gikk:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Da putter du de bare i en vanlig boblekonvolutt og sender som vanlig a poat Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Du skal vel ikke sende "røyk" i posten? Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Da putter du de bare i en vanlig boblekonvolutt og sender som vanlig a poat bare går bort i kassa og sier jeg skal ha en boblekonvolutt? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Posten er dyr på emballasje, spesielt ferdigfrankert post. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ta avispapir rundt og teip rundt. Det er det billigste. Lenke til kommentar
Tord92 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Koster 50kr elr noe å sende A-post.. bryr ikke meg så mye om å spare noen få kroner.. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ta avispapir rundt og teip rundt. Det er det billigste. Nei, bør være blankt - gråpapir. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Nei, bør være blankt - gråpapir. Sant nok. Kan ta matpapir eller bakepapir utenpå avispapiret. Man tager hva man haver. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 bare går bort i kassa og sier jeg skal ha en boblekonvolutt?Ja. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ja. Hva om det finnes flere størrelser boblekonvolutt? Det har du ikke tenkt på, det!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå